نسخه چاپی

رد رشوه توسط ماموران انتظامی گلستان

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان از رد 14 میلیون ریال رشوه توسط ماموران وظیفه شناس انتظامی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس گلستان، سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» گفت: طی دو عملیات پلیسی جداگانه متهمان در دام پلیس کلاله گرفتار شده بودند که برای تطمیع ماموران و رهایی از قانون در مجموع 14 میلیون ریال رشوه مطرح کردند.

به گفته وی، با صحت عمل ماموران، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شهرستانی ادامه داد: در یکی از این دو عملیات ماموران هنگام گشت زنی در شهرستان کلاله به یک دستگاه پراید مشکوک شده که در بازرسی از این خودرو مقادیری تریاک کشف کردند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: متهمان برای فرار از قانون مبلغ 9میلیون ریال پیشنهاد رشوه را به مأموران مطرح کرده که توسط ماموران رد و موضوع صورتجلسه شد.

سرهنگ شهرستانی تاکید کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی کلاله در هنگام گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از روستاهای شهرستان مشکوک شدند که در بازرسی از راکب موتورسیکلت 165 گرم مواد مخدر را کشف کردند.

وی با بیان این که حین انتقال متهم و وسیله نقیله وی به کلانتری، راکب برای رهایی از قانون مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد کرد، افزود: ماموران وظیفه شناس و صحیح العمل شهرستان کلاله ضمن رد رشوه و انجام صورتجلسه متهم را با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...