نسخه چاپی

زمان بازگشت دنیزلی به ایران

عکس خبري -زمان بازگشت دنيزلي به ايران

مصطفی دنیزلی طبق وعده ای كه داده روز 27 خردادماه تمرینات پرسپولیس را شروع می كند.


به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، تماس مترجم دنیزلی با محسن عاشوری تنها می تواند یک دلیل داشته باشد،اینکه آقا مصطفی قرار است روز شنبه به تهران برگردد تا تمرینات پرسپولیس را زیر نظر بگیرد. در حالی که در روزهای گذشته شایعه شده بود مصطفی دنیزلی عاشوری را برای فصل آینده نمی خواهد اما تماس مترجم این مربی ترک تبار با عاشوری معادلات را یک بار دیگر به هم ریخته است تا نشان دهد که دنیزلی به برنامه هایی که به باشگاه داده،وفادار است.
دنیزلی پس از شکست مقابل الاتحاد به کشورش بازگشت و قرار بود تا پس از سه روز استراحت برای مذاکره به تهران بیاید.اما این اتفاق نیفتاد چون محمد رویانیان بنا به دستور ویزر ورزش راهی اردوی تیم ملی در ترکیه شد تا نشستی که قرار بود در تهران برگزار شود در ترکیه دنبال شود.مذاکرات در ترکیه انجام می شود،دنیزلی برنامه هایش را می دهد و حتی لیست بازیکنانی را که می خواهد برای فصل آینده در پرسپولیس باشند را جلوی سردار می گذارد. اما نیامدن او و شایعاتی که مطبوعات ایرانی و ترکیه ای به آن دامن زدند باعث شد تا پرسپولیس روزهای متفاوتی را طی ماهی که گذشت تجربه کند.
دنیزلی طبق وعده ای که از قبل هم به رویانیان داده است از روز 27 خرداد ماه تمرینات تیم را شروع می کند.او خلف وعده نکرده و باید گفت که اصلا در تهران کاری نداشته که بخواهد برای انجام دادن آنها راهی پایتخت شود.مذاکرات در ترکیه انجام شده و بازیکنان مورد نظر هم جذب شده بودند پس دلیلی باقی نمی ماند که او بخواهد به تهران برگردد و بدون انجام هیچ کاری وقتش را در ایران سپری کند.
او بامداد شنبه به ایران می آید و تمرینات پرسپولیس را آغاز می کند.مگر اینکه اتفاقات دیگری بیفتد که مانع از حضور این سرمربی ترک تبار در ایران شود.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...