نسخه چاپی

آقاي فتح‌الله‌زاده دولت سمند دارد نه بنز!

واكنش رویانیان به صحبتهای كریمی‌ وفتح‌الله‌زاده

عکس خبري -  واکنش رويانيان به صحبتهاي کريمي‌ وفتح‌الله‌زاده

محمد رویانیان می‌گوید درباره گفته‌های جدید علی كریمی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس هیچ صحبتی نمی‌كند.


به گزارش نما، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا درباره بازيكناني كه تاكنون به اين تيم جذب شده‌اند و ارزيابي خود از پرسپوليس فصل آينده اظهار كرد: من به نهايتي فكر مي‌كنم كه هنوز به آن نرسيده‌ايم و تا زماني كه پروژه من تمام نشده نمي‌توانم به خودم نمره خوبي بدهم، بنابراين فعلا درباره عملكردمان در فصل نقل و انتقالات صحبتي نمي‌كنم.

وي افزود: با اين وجود از اين خوشحالم كه تيمي كه تا الان بسته‌ايم همه بازيكنان در آن همدل و هماهنگ بوده و به دنبال پيشرفت پرسپوليس هستند.

رويانيان با اشاره به مذاكرات خود با چند بازيكن، در حالي كه از مطرح كردن نام آن‌ها خودداري مي‌كرد، گفت: مذاكرات خوبي با اين بازيكنان داشتم و در يكي دو روز آينده تكليف آن‌ها هم براي حضور در پرسپوليس مشخص خواهد شد.

علي كريمي پس از ديدار ايران مقابل قطر گفته بود ديگر در پرسپوليس نمي‌ماند. رويانيان در اين رابطه گفت: هيچ صحبتي در اين باره ندارم، اساسا دوست ندارم كه جواب بازيكنان را بدهم. حالا اين بازيكن مي‌خواهد رونالدو باشد يا مسي.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره مذاكرات اين باشگاه با محمدرضا خلعتبري هم گفت: چه كسي گفته ما از آوردن خلعتبري نااميد شده‌ايم. مرد نااميد نمي‌شود. مذاكرات ما با اين بازيكن همچنان ادامه دارد.

وي در ادامه درباره صحبت‌هاي جديد فتح‌الله‌زاده مبني بر اينكه پرسپوليس از رانت دولتي استفاده مي‌كند، گفت: من از صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده تعجب مي‌كنم. اگر معاملات ماشين رانت است، من صحبت‌هاي او را قبول دارم. در ضمن آقاي فتح‌الله‌زاده با اين سوادي كه داريد من از شما تعجب مي‌كنم. دولت چه زماني از اين ماشين‌ها داشته است؟ اگر توجه كرده باشيد، دولت سمند دارد نه بنز.

رويانيان با اشاره به اينكه دولت به استقلال بيشتر از پرسپوليس كمك كرده، گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده شما كه تا ديروز بانك تات و بازار مبل را در اختيار داشتيد اما ما از اين اسپانسرها نداشتيم و فقط چند تا ماشين معامله مي‌كنيم. بايد بگويم كه اين ماشين‌ها در بنگاه‌هاي همه شهرستان‌ها هم وجود دارد. من با اعتبار خودم چند ماشين قسطي مي‌خرم و خريد و فروش مي‌كنم. اگر از اين ماشين‌ها مي‌خواهيد مي‌توانيد در بنگاه ها بخريد!

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...