نسخه چاپی

واكنش علی پروین به باخت تیم ملی به قطر

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: برابر قطر در خانه پیروزی می‌خواستیم و نمی‌دانم با این شرایط چرا با 2 مهاجم بازی نكردیم.

علی پروین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر اظهار داشت: اول باید از 100 هزار هواداری تشکر کنم که فوتبال ایران روز گذشته به آنها بالید. این عزیزان در روز وسط هفته خانه و کاشانه خود را رها کرده و به ورزشگاه آزادی رفتند. باور کنید همه فوتبالی‌ها روز گذشته لذت بردند اما متاسفانه با 100 هزار طلای ناب ایرانی مقابل قطر متوقف شدیم.

وی افزود: اگر 3 امتیاز بازی را می‌گرفتیم شرایط ما زمین تا آسمان فرق می‌کرد اما متاسفانه هر چه زدیم به در بسته خورد و وقتی سوت پایان بازی توسط داور زده شده باور کنید آتش گرفتم.

وی در خصوص مسائل فنی بازی نیز گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود بچه‌ها در حد و اندازه خودشان نبودند و کمی دچار استرس بودند و دلیلش بر من پوشیده است.

پروین خاطرنشان کرد: ما چون باید در زمین خود نتیجه را می‌بردیم باید با دو مهاجم بازی می‌کردیم نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد و کمی با احتیاط به میدان رفتیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان نیز گفت: معلوم بود که برخی بازیکنان قطر کریمی را می‌شناختند چون چسبیده به این بازیکن حرکت می‌کردند، البته خدا پدر کریمی را بیامرزد که در نیمه دوم با 2،3 حرکتی که انجام داد دفاع قطر را به هم ریخت اما متاسفانه کسی نبود که ضربه آخر را بزند.

وی تاکید کرد: اما برای من سؤال بود که چرا مهرداد پولادی از چپ و خسرو حیدری از راست صاحب توپ می‌شدند سریعا سانتر می‌کردند، البته شاید این دستور کادر فنی بود که من در این باره نمی‌توانم نظری بدهم اما به نظر من در صورتی که یک مهاجم بلند قامت داشتیم این کار برای رسیدن به گل بسیار خوب بود.

پروین در پایان تاکید کرد: درست است 2 امتیاز حساس را از دست دادیم اما به نظرم باید همه چیز را فراموش کنیم. چند بازی حساس دیگر پیش روی ما است و ما باید با هوش و با تمرکز به مصاف حریفان برویم. امیدوارم که در لبنان دچار مشکل نشویم و با توجه به صحبت‌های کی‌روش مسافر جام جهانی باشیم چون حیف است با این مردم عاشق فوتبال دوباره در انتهای مسابقات زانوی غم بغل بگیریم و حسرت نرفتن به جام جهانی را بخوریم.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...