نسخه چاپی

اخبار ضدونقیض از توافق دنیزلی با بشیكتاش

سایت 'كارتال باكیشی'، سایت مربوط به 'هواداران تیم فوتبال بشیكتاش تركیه'، عصر روز چهارشنبه و لحظاتی پیش، از توافق 'مصطفی دنیزلی' با مسوولان این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سایت هواداران تیم فوتبال بشیكتاش تركیه در مطلبی نوشت: 'مصطفی دنیزلی' با مسوولان باشگاه بشیكتاش تركیه برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های تركیه به توافق رسیده است.

رسانه های تركیه نیز از آغاز مذاكرات 'مصطفی دنیزلی' سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران با 'فكرت اورمان' رییس باشگاه بشیكتاش تركیه خبر دادند.

شبكه تلویزیونی 'ان. تی. وی' تركیه دقایقی پیش اعلام كرد،‌'مصطفی دنیزلی' با 'فكرت اورمان' در شهر استانبول تركیه وارد مذاكره شده است و این دیدار تا ساعت مخابره این خبر ادامه داشت.

بر پایه این گزارش،‌ 'فكرت اورمان' كه از به كارگیری دیگر سرمربی های داخلی و خارجی برای تیم بشیكتاش نا امید شده است، در این دیدار پیشنهاد همكاری به دنیزلی ارایه می كند.

در صورت توافق دو طرف، 'مصطفی دنیزلی' هدایت تیم فوتبال بشیكتاش را در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های تركیه برعهده خواهد داشت و این در حالی است كه این مربی تا پایان فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با باشگاه پرسپولیس تهران قرار دارد.

یكی از مسوولان روابط عمومی باشگاه بشیكتاش تركیه، پیش از این در گفت و گو با ایرنا، گفت و گوی این باشگاه برای به خدمت گرفتن 'مصطفی دنیزلی' را كه پیش از این هدایت تیم فوتبال این باشگاه را نیز برعهده داشته است، تكذیب كرده بود.

'مصطفی دنیزلی' كه حدود سه هفته پیش به تركیه سفر كرده است، قرار است فردا (پنجشنبه) به تهران بازگردد.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...