نسخه چاپی

ماجرای احوالپرسی بهرام رادان در «بعضیا»

برنامه تلویزیونی «بعضیا» شب گذشته به بهانه در گذشت انوشیروان ارجمند بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما به این هنرمند اختصاص داشت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: برنامه تلویزیونی «بعضیا» شب گذشته به بهانه در گذشت انوشیروان ارجمند بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما به این هنرمند اختصاص داشت.

این برنامه که با اجرای سیدعلی ضیاء از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، یکشنبه شب 23 آذر میزبان داریوش ارجمند برادر زنده یاد انوشیروان ارجمند بود.

عیادت بهرام رادان از ارجمند و صحبت‌های اعضای خانواده او از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ضیاء در بخشی از برنامه خطاب به داریوش ارجمند گفت: «هفته پیش از مردم خواستم برای برادرتان دعا کنند. دیروز هم به برزو زنگ زدم و همراه با بهرام رادان به بیمارستان رفتیم. از بهرام رادان ممنونم که با ما همراه شد. گزارشی از حال و هوای دیروز را در ادامه می بینید که در آن با همسر و دختر انوشیروان ارجمند و برزو صحبت کرده ایم.»

در این گزارش ، برزو ارجمند در حالی که به شدت متأثر و نگران بود در سخنانی گفت: «ما روزهای خیلی سختی را می گذرانیم. فعلا منتظریم و خواهش من از مردم ایران فقط دعا است.»

بعد از این تصاویری از احوال پرسی بهرام رادان از برزو ارجمند روی آنتن رفت و برزو تأکید کرد: «دیدن بابا در این وضعیت خوشایند ما نیست. بابای من اصلا اهل خوابیدن نیست. او فردی سحرخیز است و حالا هم باید جلوی دوربین یا روی صحنه باشد.»

او ادامه داد: «دو هفته پیش یکشنبه بابا دچار عارضه قلبی وسیع شد و فردای آن روز دوشنبه حدود 12 روز پیش سطح هوشیاری او دیگر بالا نیامد.»

بهار ارجمند دختر زنده یاد انوشیروان نیز گفت: «حال پدرم وصف شدنی نیست. بابا انوش برای همه بابا و عمو بوده، کسی که سنو سال برایش مهم نیست و از نوجوان 14 ساله تا پیرمرد 90 ساله با او میگویند و می خندند و زندگی می کنند.»

او افزود: «از همه مردم که برای بابا دعا کردند ممنونیم و می خواهیم این دعا را قطع نکنند و برای همه مریض ها شفای کامل را بخواهند. از دکتر و پرستارهای بیمارستان هم تشکر می کنم. امیدوارم به حق این شب و روزها اباعبدالله کمک کند. بابا هر سال این موقع «خورشید کاروان» را بازی میکردند...»

همسر زنده یاد ارجمند نیز در سخنانی گفت: «از تمام مردم تشکر می کنم. همچنین از پرسنل خوب بیمارستان که مثل فرزندان ما هستند. از بچه های آیسی یو و تمام مردم ایران هم متشکرم. امیدوارم سایه هنر همسرم بر سر مردم بماند. بچه هایم به عشق او نفس می کشند.»

۱۳۹۳/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...