نسخه چاپی

درخواست طلاق بخاطر وسواس های همسر

مرد جوانی كه از وسواس‌های همسرش خسته شده بود، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

به گزارش نما به نقل از مردمسالاری: مرد جواني که از وسواس‌هاي همسرش خسته شده بود، راهي دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

چندي پيش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارائه کرد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: وسواس همسرم مرا ديوانه کرده است. روزي که با محبوبه آشنا شدم و با او ازدواج کردم احساس مي‌کردم خوشبخت ترين مرد روي زمين هستم.

وي ادامه داد: محبوبه خيلي مهربان و با اخلاق بود و از همه نظر عالي بود. ولي وقتي با او به زير يک سقف رفتم تازه متوجه رفتارهاي غير عادي و خسته کننده اش شدم.

مرد جوان افزود: آقاي قاضي همسرم بيماري وسواس دارد. مرتب در حال تميز کردن خانه است. صد بار خانه را تميز مي‌کند و من را هم مجبور مي‌کند که روزي چند بار لباس‌هايم را بشورم. هرچه با او صحبت مي‌کنم که پيش يک مشاوره برود و خودش را درمان کند فايده اي ندارد.

وي بيان داشت: ما هر روز سر تميزي و کثيفي خانه با هم جنگ و دعوا داريم. کافي است يکبار من جايي را کثيف کنم و يا چيزي روي زمين بريزم همسرم چنان داد و دعوايي به راه مي‌اندازد که هرکس نداند تصور مي‌کند که چه اتفاق وحشتناکي افتاده است. راستش من ديگر تحمل زندگي با اين زن را ندارم و مي‌خواهم از او جدا شوم.

بعد از حرف‌هاي اين مرد قاضي همسر وي را نيز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌هاي او را نيز بشنود.

۱۳۹۳/۹/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...