نسخه چاپی

كمیته ملی المپیك مشكل مالی دارد

نایب‌رئیس كمیته ملی المپیك می‌گوید رایزنی با كمیسیون‌های مرتبط در مجلس شورای اسلامی می‌تواند بودجه كمیته را افزایش دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس،علیرضا دبیر درباره کاهش ۱۶ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۹۴ کمیته ملی المپیک نسبت به سال ۹۳ گفت: ما باید این موضوع را در کمیسیون تلفیق، کمیسیون‌های مرتبط و در فراکسیون ورزش پیگیری کنیم تا بتوانیم آن را افزایش دهیم. یادمان نرود اگرچه سال آینده بازی‌های آسیایی و المپیک نداریم، اما رقابت‌های کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم.

وی افزود: کشتی، تکواندو، دوومیدامی و رشته‌های دیگری هستند که چند سفر پیش رو دارند و تامین هزینه‌های آنها برعهده ماست. برنامه‌های کمیته برای المپیک ریو استارت زده شده و ما باید هزینه این سفرها را تقبل کنیم، اما دوستان وقتی بودجه را می‌بستند با خودشان گفته‌اند کمیته در سال آینده نه المپیک دارد و نه بازی‌های آسیایی، اما هزینه‌های آماده‌سازی و کسب سهمیه اعتبار بیشتری نیاز دارد. دوستان این نکته را ندیده‌اند.

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در پاسخ به این سوال که مدت‌هاست از بحث حضور یک نماینده از کمیسیون ورزشکاران در جلسات اعضای هیات اجرایی می‌گذرد، اما هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته، تصریح کرد: در نوع انتخابات کمیسیون ورزشکاران بحث داریم و این کمیسیون هنوز شکل نگرفته است. این نقدی است که به ما وارد است. حتی اگر قرار باشد جلسه فوق‌العاده بگذاریم باید این موضوع جمع شود.

دبیر همچنین درباره تعویق بازی‌های غرب آسیا گفت: کمیته ملی المپیک مشکل مالی دارد و اولویت ما کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک است.

۱۳۹۳/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...