نسخه چاپی

پیكر دو شهید گمنام در نهاد ریاست‌جمهوری تشییع شد

مراسم تشییع پیكر پاك و مطهر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه با حضور مسئولان و كاركنان نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه با حضور مسئولان و کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری و جمع کثیری از مسئولان و کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، یاد و خاطره جان‌فشانی‌های این شهیدان بزرگوار گرامی داشته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهیدان جنگ تحمیلی و با بیان اینکه فلسفه زنده بودن شهدا این است که این عزیزان فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای دین و رضای خدا تقدیم کرده‌اند، گفت: برگزاری چنین مراسمی برای قدردانی از جان‌فشانی‌های این شهیدان بزرگوار است.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۲ ساله که در مناطق عملیاتی حاج عمران و جزیره مجنون شناسایی شده‌اند، پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع در نهاد ریاست‌جمهوری به معراج شهدا انتقال داده شدند.

۱۳۹۳/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...