نسخه چاپی

صفارهرندی: فتنه معادل تحریم و تحریم معادل فتنه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه فتنه معادل تحریم و تحریم معادل فتنه است، گفت: دانشگاه جای بذرافشانی فتنه‌گران نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش "دانشگاه، سدی در برابر فتنه" که در دانشگاه تهران برگزار شد در سخنانی، گفت: فتنه معادل تحریم و تحریم معادل فتنه است. دانشگاه جای بذرافشانی فتنه‌گران نیست.

وی با طرح این سؤال که این چه دفاع از حقوق ملتی بود که هزینه آن را اوباما می‌دهد، افزود: سولانا قبل از انتخابات پیشنهادهای خوبی را به جلیلی داده بود، بعدها خود غربی‌ها گفتند نظرسنجی‌ها نشان از پیروزی رئیس‌جمهور وقت داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: خاتمی هم قبل از انتخابات 88 گفته بود احمدی‌نژاد رأیش بیشتر خواهد بود.

صفار هرندی در ادامه اظهار داشت: همراهان فتنه تصور می‌کردند که دارند از یک حق ملی حرف می‌زنند اما این چه حق ملی است که اوباما هزینه آن را می‌پردازند؟ بعضی فتنه‌گران که دستگیر شدند بعد اعتراف کردند که اصلا رأی نداده بودند.

وی تصریح کرد: کنگره آمریکا مدتی بعد از فتنه از اوباما گزارش خواست که 70 میلیون دلار را در ایران چطور هزینه کرده است، اوباما هم گزارش داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: حتی سران فتنه قبل از انتخابات دست‌شان در دست دشمن نبود، اما فتنه کاری کرد که از اینکه نامشان در رادیو اسرائیل و صدای آمریکا با آب و تاب خوانده شود، خوشحال شوند.

صفار هرندی همچنین تأکید کرد: کفش پرت کردن در زبان گفتمانی جامعه فرهیخته دانشگاهی نیست و ما از آن روزها عبور کرده‌ایم؛ فضای امروز مثل آن روز نیست. امروز محیط دانشگاه محیط دیالوگ است.

وی افزود: گاهی پاره سنگ هم به ما پرت می‌کردند و دوستان نگران جان ما بودند، اما می‌ارزد اگر انسان جانش را به خاطر پای افشای این حقیقت بدهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فتنه محیط را غبارآلود می‌کند و در محیط غبارآلود آدم بدیهیات را هم منکر می‌شود، گفت: بدیهی این بود که عدد بزرگتر از عدد کوچکتر بزرگتر است و 24 از 13 بزرگتر است.

۱۳۹۳/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...