نسخه چاپی

كریمی خرید دوست صمیمی‌اش را به رویانیان پیشنهاد داد!

در شبی كه علی كریمی تنها ستاره نیمه روشن تیم ملی در مصاف با قطر بود و دوباره شمه‌ای از آن حركات دیدنی و هیجان‌برانگیز را به رخ فوتبال آسیا كشید، یك خبر بد می‌توانست تمام آن دریبل‌های موفق را به دست فراموشی بسپارد.خبری كه خود كریمی بعد از بازی به خبرنگاران داد تا تیتر یك روزنامه‌های دیروز باشد: «حضورم در پرسپولیس منتفی است.»

به گزارش رجانیوز، علی كريمي در حالي اين حرف‌ها را مطرح كرد كه تا يكي دو روز قبل از بازي با قطر صحبت از جدايي او و پرسپوليس خنده‌دار به نظر مي‌رسيد. كاپيتان پرسپوليس كه در نيمه دوم ديدار با قطر تنها چهره شاخص سفيدپوشان بود، اعلام كرد: «شرايطم را به رويانيان گفته‌ام اما ادامه حضور من در پرسپوليس منتفي است و آنها مي‌توانند هر كسي را كه دوست دارند، بياورند.»
اصل داستان همين است؛كريمي از همان روز اول شرط كرده بود تيمي خوب و قدرتمند بسته شود تا قراردادش را تمديد كند اما انگار ايده‌آل‌هاي او با مديران پرسپوليس تا حدودي فرق مي‌كرد. از طرفي براي كريمي اينكه باشگاه پنج شش خريد عمده‌اش را انجام داده و بعد سراغ او رفته تا درباره خريدها مشورت بگيرد سنگين آمده است. تقريباً 4 روز پيش بود كه جمشيد زارع قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در اردوي تيم ملي به ديدن كريمي رفت و دو ساعت با او مذاكره كرد. زارع در اين جلسه دو ساعته حرف‌هاي كريمي را شنيد و به رويانيان انتقال داد اما ظاهراً مديرعامل باشگاه با اين خواسته‌ها موافقت نكرده است.

اما خواسته‌هاي كريمي چه بوده؟ كاپيتان پرسپوليس به باشگاه گفته حالا كه مدافعان و دروازه‌بان مطمئني جذب شده در خط هافبك و حمله هم بايد بازيكنان قدرتمندي جذب شوند. در اين باره وي درخصوص جذب پژمان نوري و حفظ مازيار زارع هم صحبت كرده اما داستان اصلاً شبيه آنچه كه رسانه‌ها بدان پرداخته‌اند، نيست.

يكي از مباحثي كه سه‌شنبه شب كريمي را برآشفت همين موضوع ماندن مازيار زارع بود. كريمي كه از اين شايعه حسابي شاكي به نظر مي‌رسد ديروز هم در مصاحبه‌اش گفت: «درباره يك بازيكن از من نظر خواستند كه من گفتم خودتان مي‌دانيد. جالب اينكه آن بازيكن چند بار با من تماس گرفت و پيغام داد اما جوابش را ندادم تا حرف و حديثي به وجود نيايد.»

طبق آنچه خود كريمي گفته اين بازيكن مازيار زارع نبوده چرا كه مازيار در اردوي تيم ملي كنار دست كريمي است و نيازي به تماس گرفتن با او ندارد بلکه بازیکن مورد نظر فردی دیگری بوده است. در این رابطه گفته می‌شود بازیکن مورد نظر علی کریمی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان بوده که کریمی تاکید فراوانی داشته تا این بازیکن به عضویت پرسپولیس درآید چون این بازیکن توانمندی فراوانی در خط حمله دارد اما با وجود تاکید ویژه کریمی مبنی بر جذب این بازیکن وی پس از تعلل مسوولان پرسپولیس به سپاهان پیوست تا فصل آینده به جای پرسپولیس در سپاهان توپ بزند.

اما مصاحبه ديروز رويانيان در قبال حرف‌هاي كريمي هم عجيب بود. رويانيان كه نخواسته حرفي دراين‌باره بزند با گفتن اينكه «پاسخ هيچ بازيكني را نمي‌دهم حتي اگر رونالدو و مسي باشد» به نوعي از موضع بالا با اين قضيه برخورد كرده تا همچنان خود را يك مديرتمام عيار و آگاه به همه امور نشان دهد اما از سكوت رويانيان مي‌توان اينطور برداشت كرد كه او مي‌خواهد در فضاي ساكت و فارغ از هياهو اين بحث را تمام ‌كند. حال اگر با كريمي به نتيجه رسيد، او را حفظ مي‌كند و اگر مذاكرات رضايتبخش نبود جدايي جادوگر قطعي خواهد شد.

آنهايي كه حرف‌هاي ديروز رويانيان با محوريت اينكه «فعلا چيزي مشخص نيست» را شنيده‌اند معتقدند اگر رويانيان قصد داشت با كريمي قطع همكاري كند الان بهترين فرصت بود تا قضيه را تمام كند اما همين صحبت نكردن او در كنار سكوت علي پروين و جمشيد زارع مي‌تواند نشان دهنده اين باشد كه براي رسيدن به نتيجه بايد چند روزي صبر كرد.

در اين ارتباط كريمي كه ديروز بعد از سه هفته به خانواده‌اش رسيد و صبح راهي شمال كشور شد بعد از همان مصاحبه مفصل خود بعد از بازي در تونل ورزشگاه آزادي به خبرنگاران گفته: «قرار است يك جلسه ديگر با رويانيان داشته باشم و رفتن و ماندنم به آن جلسه بستگي دارد.» همانطور كه پيش‌تر اشاره شد خواسته‌هاي كريمي به هيچ وجه مربوط به مسائل مالي نيست و او مي‌خواهد تيمي مقتدر راهي فصل آينده مسابقات شود.

۱۳۹۱/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...