نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما:

دشمن با استفاده از غافلان حامی آزادی حصر به دنبال اسطوره سازی است

عکس خبري -دشمن با استفاده از غافلان حامي آزادي حصر به دنبال اسطوره سازي است

محمدحسن آصفری گفت:امروز كسانی كه دم از آزادی این فتنه گران از حصر می زنند غافلانی هستند كه نمی دانند دشمن با از بین بردن آنها برای به هدف رسیدن خود اسطوره سازی كند و نظام ما را به چالش بكشاند .

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با روز یوم الله نه دی در گفتگو با خبرنگار نما گفت: نه دی؛ یک روز بسیار ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است .نه دی، روز بصیرت و شناخت عمیق مردم نسبت به اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و روز میثاق امت با ولایت است.

وی افزود: این روز بزرگ یک پیام روشن و واضح برای دشمنان ما دارد و آن پیام این است که ملت ایران امروز، همان ملت سال 57 است و هنوز نسبت به آرمانهای امام و انقلاب و شهدا پایبند هستند و در فتنه ها و فتنه انگیزی های آنان در اهداف و آرمانهای نظام اسلامی خللی ایجاد نخواهند کرد. مردم همانند گذشته با پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت در این مسیر از این میراث حضرت امام (ره) به خوبی استفاده خواهند کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به دشمنان داخلی اظهار داشت: نهم دی ماه سال 88 حاوی یک پیامی برای تمام کسانی که در داخل کشور متاسفانه دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند، است. چرا که اگر نسبت به یک سری از مسایل کشور اعتراضی هم وجود دارد این افراد باید از راه قانون مطالبات خود را دنبال کنند و اگر کسی بخواهد فرا قانونی عمل کند هم نظام با آنها برخورد خواهد کرد و هم مردم آنها را از دایره نظام خارج خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به حصر عوامل داخلی فتنه 88 تصریح کرد: امروز کسانی که در حصر هستند و مدافعان آنها باید بدانند این حصرکمتر برخورد نظام با آنها است. اگر بخواهیم به جرم این افراد در هر دادگاهی رسیدگی کنیم ، مطمئنا به حکمی کمتر از حکم اعدام نخواهیم رسید. زیرا اقدامات آنها در آن مقطع زمانی برای نظام جمهوری ما بسیار پرهزینه و سنگین بود.

نماینده مردم اراک یادآورشد: اگر امروز ما در بسیاری از مسایل مجبور هستیم عقب نشینی کنیم خصوصا در موضوعاتی چون تعطیلی موقت سایت اراک و کم کردن میزان غنی سازی و ... ، به خاطر فتنه انگیزی هایی است که این افراد در سال 88 داشته اند. چرا که اگر این فتنه انگیزی ها نشده بود، حضور چهل میلیونی مردم در پای صندوق رای ، آخرین میخ ملت ایران بشمار می آمد که بر تابوت استکبار کوبیده می شد و دشمن را نسبت به اهداف شوم خود و دنبال کردن برنامه هایش بر علیه ایران عزیز را امید می کرد. امروز کسانی که دم از آزادی این فتنه گران از حصر می زنند غافلانی هستند که نمی دانند دشمن با از بین بردن آنها برای به هدف رسیدن خود اسطوره سازی کند و نظام ما را به چالش بکشاند .

۱۳۹۳/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...