نسخه چاپی

بیانیه 9 بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در آستانه یوم‌الله 9دی

در آستانه سالروز حماسه 9 دی بیانیه های بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران منتشر شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیانیه‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه صدا و سیما، دانشگاه الزهرا(س)، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه سوره، دانشگاه علوم اقتصادی، پژوهشگاه علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، شورای بسیج دانشگاه امیرکبیر، در آستانه سالروز حماسه 9 دی منتشر شد.

باسمه تعالی

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت سالگرد 9 دی ماه

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان علیهم السلام است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی­بدیل در سه دهه گذشته به یادگار گذاشته است.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود در انتخابات سال 88 با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی فتنه­ای به پا کردند و قصد داشتند به زعم باطلشان ارکان نظام را متزلزل کنند. ملت بیدار ایران اسلامی مانند همیشه در برابر فتنه­گران ایستادگی نمودند و طرح­های استکباری آنان را ناکام گذاشتند.

امت مسلمان ایران در 9 دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه­های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند. پیام 9 دی این بود که: ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده­اید با جنگ نرم و اردو کشی خیابانی می توانید مردم به پا خاسته ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید در تصور باطل هستید و هرگز به این قصد شوم نخواهید رسید.

بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی ضمن بیعت مجدد با آرمان­های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بار دیگـر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله­العظمی خامنه­ای مدظله­العالی تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام آمادگی می نماید.

بيانيه گراميداشت حماسه بي نظير و غرور آفرين 9 دی از سوی دانشگاه صدا و سیما

امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی: «حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست ... این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته‌شود. »

روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل هم‌اند؛ این انسان‌ها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدت‌هاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمی‌كشد و آن را برجسته می‌سازد، متمایز و متفاوت می‌کند و مثل پرچمى نگه می‌دارد تا راهنماى دیگران باشد.روز نهم دى ماه سال 1388 هم از همین قبیل روزها است؛ یعنى برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.وبه تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی «نهم دی 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.» بنابراین فتنه 88 تنها یک مسئله سیاسی نبود بلکه به دین و ارزش‌های دینی نیز ورود پیدا کرده بود و آسیب آن بیش از سیاست متوجه دین بود و لطمه به ارزش‌های اسلامی واردکرد.لذا حرکت خود جوش ملت خدا جوی و حسینی ایران در روز 9 دی به همه ثابت کرد که هر کجا پای دین و ارزش‌های اسلامی در میان باشد مردم دین‌دار و ولایتمدار ایستاده‌اند و همیشه در صحنه خواهند بود.

9 دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار 8 ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره‌کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد مقاومت و در نهایت آتش جسارت به خیام اباعبدالله(عليه‌السلام) در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست و این‌گونه نهم دی پرچم راهنمایی دیگران و روزی «متمایز» شد؛ تنها با مرور وقايع هشت ماه فتنه انگيزي دشمنان خارجي و ايادي داخلي آنها در سال 88 به خوبي مي‌توان به عظمت اين حماسه بزرگ پي برد.

بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما ضمن گرامیداشت این روز بزرگ همچون بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران داخلی و خارجی معتقداست که فتنه 88 و عمل‌کرد فتنه گران دشمنان ملت ایران را نه تنهاامیدوار به ایجاد و استفاده از شکاف‌های اجتماعی در کشور کرد و باعث اصلی تحریم بیمه‌ها، تحریم نفتکش‌ها ، تحریم بانک مرکزی و تحریم‌های دیگر شد، بلکه غربی‌ها را که آماده پذیرش حقوق ملت ایران و دادن امتیازات ویژه‌ای قبل از انتخابات سال 88 بودند از میز مذاکرات راند و گستاخ‌تر ساخت.

ما اساتید دانشگاه همچون سایر ملت ایران برخود فرض می‌دانیم سالروز حماسه 9 دی را به عنوان چراغی راهنما و حرکتی بصیرت آفرین گرامی بداریم و از همه مسئولان درخواست می‌کنیم در این خصوص بدون هیچ عذري، خودجوش و باشکوه در مراسم های این روز حماسی شرکت کنند و با درس گرفتن از حوادث سال 88 دشمنان را در ایجاد فتنه های جدید مأیوس نمایند.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه الزهرا(س) درخصوص نهم دیماه

به نام خدا

الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ ...

از روز نهم دی ماه باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد، نهم دی ماه تفسیر الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ است، روز یأس همه دشمنان اسلام و ایران انقلابی.

روزی که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادند و بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام دفاع کردند. روزی که مردم با فریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه‌گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از طی طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود هنوز پیرو اسلام و رهبری است، مردم به فتنه گران فهماندند که پیش‌تر بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان کوچکترین متاعی است که برای عرضه دارند.

و این چنین روزی باید در تاریخ جاودانه بماند و یاد و خاطره‌اش هر سال باشکوه‌تر برگزار گردد تا این بیداری و شکوه حضور برای همیشه خاری درچشم فتنه‌گران باشد تا توان هر اقدامی را از آنان سلب نماید.

در این روز ما اساتید بسیجی:

1. از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم خالصانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری نظام پیش قدم باشند.

2. به کسانی که با اظهار مطالبی موهن، سعی در تطهیر چهره نفاق و سران فتنه دارند، هشدار می‌دهیم دین خود را به بهای دنیای مستکبران معامله نکنند و اگر دل در گرو اسلام دارند، به سامان دادن وضعیت مسلمانان بپردازند.

3. به همه مسئولان و دست اندرکاران نیز یادآوری می‌کنیم که مردم انقلابی و هوشیار ایران، تنها دل در گرو اسلام و رهبری دارند و با هیچکس عهد و پیمان ابدی نبسته‌اند.

4. امروز که دنیای استکبار با همه ترفندها و حیله‌ها، به دنبال ریشه کن کردن اسلام و ارزش‌های متعالی آن است، لازم است همه با دقت امور را پیگیری و با حفظ اتحاد و از افتادن به دام فتنه و فتنه گران پرهیز نماییم.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در مورد حماسه 9دی

<<الفتنه اشد من القتل>>

انقلاب اسلامی ایران انفجار نور در ظلمات جهان معاصر بود. تلالو این نور به حدی بود که به سرعت اقطار زمین را در نوردید و پیام نورانی آن در دلهای مردم آزاده جهان جا گرفت. این نفوذ و تاثیرگذاری آن چنان مستکبرین و اهالی باطل را وحشت زده کرد که تمام توان و هم خود را در جهت مقابله با این نظام الهی بسیج کردند. خصوصا در دهه اخیر که اقتدار و گسترش نفوذ نظام فزونی یافت، شدت فتنه ها و دسیسه ها و راه اندازی جنگها در بیرون مرزهای این کشور اما برعلیه انقلاب اسلامی بیشتر شد. اوج این مقابله ها با نظام اسلامی در فتنه 88 تبلور یافت. گرچه این فتنه هزینه های زیادی را به نظام و اسلام تحمیل کرد، اما بصیرت مردم خداباور این سرزمین که در اجتماع عظیم 9 دی در سراسر کشور نمود پیدا کرد، نقطه پایانی بر طمع شیطان صفتان و دنیاخواهان خارجی و داخلی گردید.

بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی یوم ا... 9دی را به عموم مردم ولایتمدار این سرزمین و بخصوص به جامعه دانشگاهی کشور تبریک عرض می نماید.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه سوره به مناسبت روزحماسی 9دی

بسم الله الرحمن الرحیم

استکبار فی الارض و مکر السییء و لا یحیق المکر السییء الا باهله فهل ینظرون الا سنت الاولین فلن تجد لسنت الله تبدیلا و لن تجد لسنت الله تحویلا (فاطر۴۳)

انقلاب اسلامی ایران که نشات گرفته از دستورات الهی ورهبری امام راحل عزیز در دوران های گوناگون دربیش ازسه دهه حیات وبالندگی همچون شجره طیبه ای بر سر کشورهای برخاسته ازخواب گران سایه مهرومحبت انداخته است.دراوج شکوفایی وبیداری اسلامی ملت های مسلمان شمال آفریقا وجنوب آسیاشاهد فتنه ای عظیم در درون مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی بود که شعاع این فتنه تا دولت های استکباری دامن گسترده بود.تلاش وکوشش استکبار جهانی تنها برامحا وفراموشی حماسه بزرگ حضور درپای صندوق آرائ انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 معطوف نمی شد وفراتر ازآن قلب تپنده انقلاب اسلامی را با رمز ونشانه تقلب درانتخابات 1388ریاست جمهوری هدف گرفته بود.

دربرابر چنین هجمه بزرگی بود که مردم حماسه آفرین در روز 9دی ماه 1388 به رویارویی با هفت ماه توطئه پیاپی فریب خوردگان داخلی ودشمنان خارجی برخاستندوبا راهپیمایی میلیونی ودر نمایشی تاریخی برتمام نقشه های شوم سلطه گران جهانی خط باطل کشیدند.براین اساس روز 9دی روز باشکوه تجدید بیعت یک امت با رهبری انقلاب بود.

9دی درتاریخ انقلابات به نام نامی ملت ایران ورهبری داهیانه مقام معظم رهبری ر قم خورده است .روزی که الطاف الهی شامل مردمی انقلابی شد تا از گذرگاهی دیگر ودرآزمونی دشوار دربرابر همه مشکلات وناداوری های دشمنان به عبور ازگردنه های سخت همتی دوباره گمارند.

بسیج اساتید دانشگاه سوره درسالگرد این روز بزرگ تاریخی، همگام با امت بزرگوار ورهبرمعظم انقلاب اسلامی ،ضمن گرامی داشت حماسه 9دی باردیگر برآرمان های انقلاب اسلامی تاکید داشته وبیعت خودرا با مردم ورهبری تجدید می نمایند

بیانیه دانشگاه علوم اقتصادی در رابطه با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی

بسمه تعالی

ملت ایران از بدو به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در سال 57، هرجا که احساس نموده است باید با تمام توان و برای حفظ نظام در صحنه حاضر شوند، با روحیه ی انقلابی خویش اعلام حضور کرده است؛ کما اینکه در حافظه ی تاریخی مردم، حوادثی مانند 21بهمن 1357، که مردم با حضور به موقع انقلاب را به پیروزی رساندند، یا حوادث سال 1360 در پی تصویب لایحه ی قصاص، وقایع شمال کشور و همچنین تیرماه 1378، که ملت غیور ایران ثابت کردند در دفاع از دین و نظامشان، ایستاده اند، ثبت شده است.

مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88، نوعی رفراندوم بی سابقه در نوع خود بود و جلوه ای دیگر از ایستادگی و حضور مردم را نشان می داد. اما دشمنان نظام، چشم دیدن این همه شکوه و عظمت و همبستگی مردم ایران را نداشتند و با رمز تقلب! فتنه ای هشت ماهه را در کشور بر پا کردند تا مانع از انسجام مردم ایران شوند.

جالب توجه اینکه مردم انقلابی ایران ، همانند گذشته، در این مرحله نیزتهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و توانستند با حضور در عرصه، بار دیگر دشمنان کشور را ناامید کنند. این فتنه ها باعث شد مردم به سلاح بصیرت مجهز شوند و بتوانند از آن برای عبور از بحران ها و توطئه های دشمن استفاده کنند.

فتنه گران، ابطال نتیجه ی انتخابات به بهانه ی تقلب را کف خواسته های خود می دانستند و اهداف مهم تری را در سر می پروراندند. آنان، انقلاب و نظام اسلامی را، هدف قرار داده بودند. اوج وقاحت فتنه گران، روز عاشورا بود. فتنه گران در روز عاشورا، هتاکی خود را به صورت خاص نمایان کردند. در روز عاشورا، همه ی ابعاد فتنه برای مردم مشخص شد و مردم فهمیدند که فتنه گران به دنبال اهدافی چون مقابله با اساس دین و ولایت، هستند

حماسه راه پیمایی 9 دی و حضور چند میلیونی مردم در آن روز تاریخی و به یادماندنی، سبب خاموشی و شکست فتنه و فتنه گران شد. حضور چند میلیونی مردم در روز 9 دی، بُهت جهانیان را به دنبال داشت و تحلیلگران خارجی در برابر این حرکت باشکوه، متحیر و مبهوت ماندند و هیچ توصیفی نمی توانست این حضور را معنا کند.

تجمع خودجوش و میلیونی مردم در 9 دی 88 در سراسر کشور برای دفاع از ایران، انقلاب و نظام، موجب شد که بعضی از صاحب نظران 9 دی را فراتر از حماسه بدانند؛ زیرا سبب شد سیر جدیدی در صحنه ی انقلاب شکل بگیرد.

9 دی، پایان رؤیای فتنه گران و روز سقوط و شکست آنان بود. 9 دی، نقطه ی اوج ولایت پذیری ملت ایران نیز بود که سبب شد جمهوری اسلامی پس از بحران چندماهه، ناخالصی ها را از خود خارج می کند و پاکیزه تر به مسیر خود ادامه دهد

پیام مهم و ماندگار 9 دی، حماسه ی بیعت دوباره ملت با محوریت نظام جمهوری اسلامی، یعنی نظام ولایی و مقام معظم رهبری، بود.

در بیان عظمت حماسه 9 دی همین بس که رهبر فرزانه انقلاب در روز 19 دی 1388 در تجلیل از این حماسه ی مردمی فرمودند: «مطمئن باشید که روز 9 دىِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزى شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرایط کنونى ــ که شرایط غبارآلودگىِ فضاست ــ این حرکت مردم اهمیت مضاعفى داشت؛ کار بزرگى بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن على(ع) را مى بیند. این کارها کارهایى نیست که با اراده ی امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهى است...».

اساتید بسیجی دانشگاه علوم اقتصادی با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی سال 88 که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری ، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و... برای دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی، اعلام می دارد.

بیانیه بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی با عنوان" 9 دی همایش انسجام ملی و مردم سالاری دینی"

بیانیه بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی با عنوان " 9 دی همایش انسجام ملی و مردم سالاری دینی" منتشر شد

"9 دی همایش انسجام ملی و مردم سالاری دینی "

تاریخ انقلاب اسلامی دوران غرور آفرینی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایرا ن اسلامی نقش بسته است . دورانی که از آن می توان به شجاعت های رزمندگان در طول دفاع مقد س ، تسخیر لانه جاسوسی امریکا ، پیشرفتهای هسته ای ، علم و فن آوری و همچنین تحول در حوزه علوم انسانی از نمونه بارزی است که جزء لا ینفک هویت هر ایرانی فرهیخته با عرق ملی و دینی و ولایت دوست می باشد . در این میان دشمنان ایران و اسلام پیوسته در تلاش بوده اند که سیر رشد و توسعه ملت ایران را سد کنند . که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب نا کام گشته اند .

9 دی به گفته ی رهبر فرزانه ی انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است . این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است در 9 دی ماه مردم غیور ایران اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند آنچنانکه حضرت امام ( ره ) فرمودند " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد . "

9 دی همایش انسجام ملی و مردم سالاری دینی است که ملت شریف ایران ، با حضور پر شور خود تمامی عملیات روانی استکباری و صهیونیستی در فضای غبار آلود با حماسه ایی بزگ و حمیت مذهبی در هم شکستند و با بصیرت توانستند از آرمان های والای امام راحل ، شهدای نظام مقدس اسلامی ، گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضور خود را در صحنه ی مقاومت و ایستادگی اعلام نمایند .

ما اساتید و کارکنان بسیجی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن گرامی داشت حماسه ی بزرگ 9 دی روز وفاداری ملت همیشه در صحنه به ولایت اعلام می دارد که هوشیاری و بصیرت دانشگاهیان را بیش از دیگر اقشار جامعه لازم دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره در پیروی از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ایی تاکید می کنیم .

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به مناسبت 9دی

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به مناسبت 9دی منتشر شد

بسمه تعالی

حماسه نهم دیماه با حضور میلیونی توام با شور عاشورایی مردم در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگار شد. این روز؛ نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آمده و در خروشی بی نظیر میثاق خود با ولی زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را بار دیگر متجلی ساختندو به فرموده مقام عظمای ولایت: حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

و اما سخنی با مزدوران و فتنه گران امروزی و حامیان آنها به عناوین مختلف سعی در تزلزل در نیت پاک و اراده آهنین این ملت شریف دارند و عزت وشرف آنان را نشانه رفته اند: از تاریخ عبرت گیرید که عبرت آموزی از وقایع و حوادث یكی از ویژگی های انسان های آگاه است. و بدانید که ملت همیشه در صحنه ایران آماده تکرار حماسه هایی نظیر 9 دی است و تاریخ این کشور سرشار از این حماسه ها است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب نیز ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و پیروزی ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می دارد که همچون همیشه آماده است همگام با جامعه عظیم دانشگاهیان بسیجی کل کشور، در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی گام بردارد.

بیانیه مشترک شورای بسیج دانشگاه امیرکبیر بمناسبت حماسه 9 دی

هوالحق المبین

نهم دی مظهر استمرار جمهوریّت و اسلامیّت

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، حوادث و وقایع بیشماری را پشت سر گذاشته است، از توطئه تجزیه‌طلبان تا کودتای نظامی، حمله طبس، جنگ تحمیلی، براندازی منافقین و بنی صدر و کمونیست‌ها، ترور مردم بی‌گناه و انفجار نخست وزیری و غیره؛ اما جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری به حیات پر فروغ خود ادامه داده است. همه نقش آفرینان این وقایع با تجمیع همه تجربه‌ها و اندوخته‌ها و توانمندی‌های داخلی و خارجی خود در متن یک برنامه براندازنده‌ی مشترک قرار گرفته و فتنه‌ای به بزرگی و پیچیدگی فتنه‌های تاریخ همانند فتنه حکمیّت، فتنه جمل و فتنه نهروان را رقم زدند.

اما این بار ملت آگاه و بصیر ایران، چون موجی خروشان و بنیان برافکن و با درک این فتنه عظیم و با بصیرتی بی بدیل و مقاومتی مستحکم و مثال زدنی و حضوری بی نظیر، حماسه 9 دی را رقم زدند که تکراری دیگر از بسیج آگاهانه ملت ایران را به ارمغان آورد. حضوری که یادآور حماسه 22 بهمن 57 ملت ایران بود، حماسه‌ای که همانند انفجار نور بود.

نهم دی نماد باز آفرینش و مظهر جمهوریت و اسلامیت ملت ایران بود که بیست و دوم بهمن دیگری خلق کرد و پایبندی مجدد به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و چه زیبا گفت مقام معظم رهبری در جمع پرشور مردم قم « حضور عظیم و خروشان مردمی در نه دی تجلی بارزی از هویت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌ها بود، نهم دی حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روز‌های اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود» و در جمع مردم استان گیلان می‌فرمایند « این حرکت ایمانی است، این قلبی است، این چیزی است که انگیزه خدایی در آن وجود دارد، دست قدرت خداست در اراده الهی .... وقتی حرکت خدایی شد، برای خدا شد، اخلاص در کار بود خدای متعال اینجور دفاع می کند. لذا می‌فرمایند : ان الله یدافع عن الذین آمنو.»

آری، نهم دی تحقق اراده الهی در اراده و حضور ملت ایران و بازخوانی مجدد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر شاه و درود بر خمینی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تحقق دیگر وعده الهی در پیوند بین امت و رهبری است؛ امتی بسان امت 57 و رهبری بسان رهبری خمینی کبیر، رهبری خمینی گونه‌ خامنه‌ای.

نه دی یک روز بود ولی بهتر از هزار روز ....

در نه دی صدای هل من ناصر بلند نشد، ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان بگوش رسید.

۱۳۹۳/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...