نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما:

دشمن با انتشار شایعه به دنبال فشار بر تیم مذاكره كننده است

عکس خبري -دشمن با انتشار شايعه به دنبال فشار بر تيم مذاکره کننده است

سید باقرحسینی:در جلسه ای كه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بامسوؤلین تیم هسته ای داشتند آنها این توافق را به شدت تكذیب كردند .

سید باقرحسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با ادعای آسوشیتدپرس مبنی بر توافق جدید ایران و آمریکا و انتقال بخش اعظم مواد هسته ای به روسیه گفت: نکته مهم این است که ما باید به تیم مذاکره کننده و مسوؤلان هسته ای خود اعتماد داشته باشیم. لذا تیم مذاکره کننده ما این مسأله را به شدت تکذیب کرده اند که چنین چیزی نیست .
وی افزود: باید توجه داشته باشیم که دشمن برای کشور ما برنامه دارد ممکن است با انتشار این شایعات به دنبال فشار بر تیم مذاکره کننده و ایجاد فشار بر اذهان عمومی جامعه هستند . لذا هر از گاهی بعد از مذاکرات خبرهایی که بیشتر کذب محض است را منتشر می کنند. و این تجربه را در طول مذاکرات ما داشته ایم.
حسینی در پاسخ به خبرنگار نما که آیا موضوع انتقال مواد هسته ای به روسیه مطرح شده است؟ اظهار کرد: البته این پیشنهاد بوده است اما اینکه به توافقی در این رابطه رسیده باشند ، را تیم مذاکره کنندگان ما به شدت تکذیب کردند . در جلسه ای که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بامسوؤلین تیم هسته ای داشتند آنها این توافق را به شدت تکذیب کردند .

۱۳۹۳/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...