نسخه چاپی

لغو كنسرت «سیروان خسروی» در بوشهر

عکس خبري -لغو کنسرت «سيروان خسروي» در بوشهر

كنسرت موسیقی «سیروان خسروی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران كه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود، تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری در شهر بوشهر برگزار شود، به دلیل اعتراض مخالفین لغو شد.

به گزارش نما به نقل از موسیقی ایرانیان، کنسرت این خواننده علی رغم مجوز قانونی و فروش بلیت از سوی تهیه کننده، در پی اعتراض مخالفین و تجمع آن‌ها مقابل استانداری بوشهر، لغو شد.

سیروان خسروی هم با انتشار متنی کوتاه در صفحهٔ اینستاگرام خود، خبر از لغو کنسرتش در این شهر داد و نوشت: «کنسرت بوشهر به دلیل مسایلى که خودتان بهتر می‌دانید لغو شد، البته به من این قول را دادند که ١٨ و ١٩ بهمن این کنسرت برگزار شود. از همه بوشهرى هاى عزیز که بلیت تهیه کرده بودند، عذرخواهى می‌کنم.»

عصر دیروز مخالفین برگزاری کنسرت، با تجمع مقابل استانداری شهر بوشهر، خواستار عزل استاندار و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان شده و درخواست داشتند که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل اجرای قانون استیضاح شود.

شایان ذکر است که طی روزهای پیش هم کنسرت موسیقی محلی گروه «لیان» به سرپرستی «محسن شریفیان» که قرار بود طی دو روز در بوشهر برگزار شود، به دلیل اعتراض و تجمع مخالفین مقابل محل برگزاری کنسرت، تنها در یک سانس به روی صحنه رفت.

۱۳۹۳/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...