نسخه چاپی

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز فروخته شد

خرید امتیاز تیم فوتبال ماشین سازی تبریز توسط شهرداری تبریز در صحن علنی شورای شهر تبریز بررسی شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا در جلسه علنی شورای شهر تبریز لایحه خرید امتیاز تیم فوتبال ماشین سازی توسط شهرداری تبریز در قبال پرداخت بدهی 500 میلیون تومانی این باشگاه، بررسی و در نهایت بعد از کش و قوس فراوان مورد موافقت اکثریت اعضای شورای شهر واقع شد.

احتشام حاجی پور، عضو شورای شهر تبریز در صحن علنی شورای شهر تبریز در خصوص این لایحه، گفت: شهرداری به جای حمایت از ورزش حرفه ای در راستای حمایت از فوتبال محلات و کشف استعداد جوانان برنامه ریزی کند.

وی افزود: شهرداری در صورت حمایت از تیم فوتبال ماشین سازی، تیم فوتبال شهرداری را منحل کند، البته مقدار بدهی های ماشین سازی و مالک فعلی آن مشخص نیست، به طور کلی مخالف تیم داری حرفه ای شهرداری هستم.

اسماعیل چمنی، عضو دیگر شورای شهر تبریز با بیان اینکه حمایت از تیم فوتبال ماشین سازی، حمایت از اسطوره های واقعی فوتبال است، خاطرنشان کرد: ماشین سازی قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان است که در طول تاریخ بازیکنان بزرگی به فوتبال کشور تحویل داده است و همچنین هواداران پر تعدادی نیز دارد که مطمئنأ حمایت از ماشین سازی، زمینه ساز ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی گفت: حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی وظیفه شهرداری است و تاکنون تیم های شهرداری تبریز در انواع رشته های ورزش افتخار آفرینی کرده است.

علی شیاری، یکی از اعضای شورای شهر تبریز خواستار مشخص شدن سیاست شهرداری در حمایت از ورزش شد و اظهار کرد: اگر شهرداری به تیم داری علاقه مند است، پس چرا تیم فوتسال شهرداری را به صورت مجانی فروخت؟ و اگر هم شهرداری تمایلی به تیم داری ندارد، پس چرا امتیاز ماشین سازی را می خرد؟

وی افزود: تیم فوتبال ماشین سازی بیش از 1.5 میلیارد تومان بدهی دارد که شهرداری بدون مجوز شورای شهر 500 میلیون از این بدهی را پرداخت کرده است.

شیاری خواستار شد: شهرداری مشخص کند، 750 میلیون تومان که در بودجه سالجاری برای هزینه های تیم فوتسال شهرداری مصوب شده بود، صرف چه چیزی شده است؟

محمد حسین استودچی، یکی از اعضای شورای شهز تبریز گفت: سازمان ورزش شهرداری در سه سال اخیر با تخلف تیم فوتبال شهرداری، 25 میلیارد تومان هدر داده است. شهرداری مشخص کند تاکنون کدام بازیکن جوان فوتبال را پرورش داده و به تیم ملی فرستاده است؟

۱۳۹۳/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...