نسخه چاپی

كاهش 47 درصدی بارندگی در اهواز

معاون اداره كل هواشناسی خوزستان گفت: بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری تاكنون در شهرستان اهواز نسبت به مدت مشابه پارسال 47 درصد كاهش یافته است.

به گزارش نما، «علیرضا غلامپور» روزشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای مهر سال زراعی جاری تاکنون حجم بارندگی در شهرستان اهواز 58.4 میلیمتر گزارش شده این درحالیست که این رقم در مدت مشابه پارسال 91.7 میلیمتر بود.

وی با اشاره به حجم بارندگی در شهرهای شمالی و شرقی خوزستان در 48 ساعت گذشته افزود: در مسجد سلیمان 4.1، بهبهان 2.5، دهدز 1.1، لالی 1.6 و ایذه 3.5 میلیمتر باران در این مدت گزارش شد.

وی گفت: در این مدت در ارتفاعات مسجد سلیمان و دهدز و لالی بارش برف گزارش شده است.

غلامپور با اشاره به وضعیت هواشناسی در 24 ساعت آینده در خوزستان گفت:با نفوذ جبهه ناپایدار به استان انتظار بارش پراکنده به ویژه در شهرهای شرقی آن وجود دارد و تا اواسط هفته جاری نیز وضعیت هوای سرد در خوزستان حاکم است.

وی گفت: پیش بینی می شود که دمای هوای برخی از شهرستان های خوزستان در اواسط هفته آینده به زیر صفر نیز برسد.

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان وضعیت هوای استان را در24 ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش پراکنده عنوان کرد و افزود: در ارتفاعات شهرستان های شمالی خوزستان بارش برف پیش بینی شده است.

وی گفت: اکنون بیشترین دما از شهرستان آبادان و امیدیه با 16 درجه و دهدز با منفی یک درجه گزارش شده، و دمای اهواز نیز در بیشترین درجه 14 و در کمترین درجه سه خواهد بود.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...