نسخه چاپی

كلاهبرداری ۹ میلیارد ریالی یك رمال در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یك رمال در این استان خبر داد و گفت: وی با سوء استفاده از باور‌ها و اعتقادات مردم حدود ۹ میلیارد ریال كلاهبرداری كرده بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ مهدی قدمی اظهار داشت: در پی طرح شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی به نام (ع - د) به بهانه رمالی از وی کلاهبرداری کرده، بلافاصله موضوع توسط کارآگاهان آگاهی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: شاکیه به جهت آنکه همسرش قصد ازدواج مجدد داشته با راهنمایی یکی از دوستانش با خانمی که مدعی ارتباط با اجنه و ارواح بوده، خواستار غیب گویی و تغییر سرنوشتش شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: فرد رمال در ادامه به عناوین مختلف در طول ۸ ماه گذشته با اطلاعاتی که از بستگان این مراجعه کننده بدست آورده بود مطالبی را در تأیید صحت گفتار خود عنوان و با انجام مانور متقلبانه و ایجاد رعب و وحشت مبنی بر اینکه اگر شخصی از این موضوع مطلع شود فرزند و خانواده وی توسط اجنه کافر شده و کشته خواهند شد، از شاکیه کلاهبرداری می‌کرد.

وی در خصوص رقم این کلاهبرداری گفت: متهمه از این شخص حدود ۹ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده به طوری که مالباخته حتی جهت تامین مبلغ مذکور اقدام به فروش منزل پدری خود کرده است.

قدمی اظهارکرد: در ادامه پس از اخذ دستور از مقام قضایی استان مخفیگاه این متهمه ۳۶ ساله شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: نامبرده ابتدا در تحقیقات کارآگاهان از بیان واقعیت خودداری می‌کرد اما با دیدن مستندات و فیلم‌های ضبط شده از وی هنگام ارتباط و گفتگو با اجنه، به ناچار لب به اعتراف گشود.

سرهنگ قدمی اضافه کرد: وی پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و در ‌‌نهایت با قرار قانونی مناسب راهی زندان شد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...