نسخه چاپی

علی‌نژاد در كنار مافیای حقوق بشر +عكس

مسیح علی نژاد ، عامل رسانه ای دستگاه اطلاعاتی انگلیس در فتنه 88 چند شب پیش با حضور در شبكه تلویزیونی صدای آمریكا به موضوع كشته شدگان فتنه ۸۸ پرداخت تا در آستانه سالگرد كلید خوردن فتنه جریان برانداز در ایران، جنگ تبلیغاتی جدیدی را علیه نظام جمهوری اسلامی به راه بیاندازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در يكي از برنامه هاي تلويزيون صدای آمریکا شیرین عبادی يكي از عناصر رسانه اي فتنه در کنار مسيح علي نژاد حضور داشت. به نظر می رسد روابط این دو رکن رسانه ای فتنه در حالی به نزدیکی و صمیمیت بیشتر رسیده است که گویا خانم مافیای حقوق بشر در اروپا و امریکا قصد سرمایه گذاری بیشتری بر روی پادوی دست چندم رسانه ملکه را نموده است.

nf00229163-1.jpg



گفتنی است چند روز پیش یکی از اعضای گروهک منافقین در خصوص حضور شیرین عبادی اینگونه اظهار نظر کرده بود :" فعالان حقوق بشر و یا بهتر بگویم یکی از سران مافیای حقوق بشر ایران" شیرین عبادی" را بهتر بشناسیم. این مایه سرشکستگی همه ایرانیان هست که عده ای تحت عنوان حقوق بشر مشغول به پر کردن جیب خود هستند و با مافیای حقوق بشری که در اروپا و آمریکا درست کرده اند اجازه به دیگران برای دفاع از حقوق بشر نمی دهند. چرا که حتی در این هم منافع مالی خود را می بینند.

۱۳۹۱/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...