نسخه چاپی

سرمربی آرسنال در تماس با سردار ایران

عکس خبري -سرمربي آرسنال در تماس با سردار ايران

پدر سردار آزمون گفت: «از آژانس‌های بین‌المللی خواهش می‌كنم دست از سر سردار بردارند و هر روز پیشنهادی به او ارائه ندهند.»

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی، خلیل آزمون، پدر سردار آزمون از شلوغی دور و بر پسرش چندان راضی نیست. او که همیشه تمامی کارهای پسرش را به شدت زیرنظر دارد، در خصوص آخرین و دقیق‌ترین اخبار دور و بر سردار اظهار داشت: «سردار از تیم‌های زیادی نظیر آرسنال، منچسترسیتی و ساوتهمپتون پیشنهاد دارد. حتی میلان هم پیشنهاداتش را ارائه داده اما من نمی‌خواهم سردار به این تیم‌ها برود.»


وی افزود: «از آژانس‌های بین‌المللی خواهش می‌کنم دست از سر سردار بردارند و هر روز پیشنهادی به او ارائه ندهند. سردار در حال حاضر مشغول مسابقات جام ملت‌های آسیاست و باید تمام حواسش روی بازی‌های تیم ملی باشد. من نمی‌خواهم با بیان و دامن زدن به پیشنهادات اخیر، تمرکز سردار آزمون در تیم ملی به‌هم بخورد.»



پدر سردار آزمون از تصمیمش برای پسرش حرف زده و تأکید می‌کند: «امشب جلسه‌ای بسیار مهم با مسئولان روبین‌کازان خواهم داشت. من قصد دارم در این جلسه از آنها بخواهم با رفتن سردار به یک تیم دیگر روسیه موافقت کنند. سردار باید بیشتر یاد بگیرد و باتجربه‌تر شود و باید یک نیم‌فصل دیگر در لیگ روسیه بازی کند و به تجربیاتش بیفزاید.»



خلیل آزمون در پایان هم گفت: «تا حالا این موضوع را جایی مطرح نکرده بودم اما حالا می‌گویم که ۶ ماه قبل آرسن ونگر سرمربی آرسنال با مربی سردار برای در اختیار گرفتن او صحبت‌ کرده بود اما همان‌طور که گفتم فعلاً صلاح نیست سردار به انگلستان برود.»

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...