نسخه چاپی

دنيزلي خيلي مرد بود؛ مي خواهيم با متسو تمام كنيم

گزینه مربیگری پرسپولیس از زبان رویانیان

عکس خبري -  گزينه مربيگري پرسپوليس از زبان رويانيان

مدیرعامل پرسپولیس بالاخره اخباری را كه این روزها از پشت پرده تحولات نیمكت مربیگری این تیم به گوش می رسید، تایید كرد. سردار رویانیان از قطع همكاری سرخپوشان با مصطفی دنیزلی و آغاز مذاكره با برونو متسو خبر داد و البته در ادامه مژده تمدید قرار داد علی كریمی را هم به هواداران داد.


به گزارش نما، رویانیان در گفتگو با گل درباره گزینه مورد نظر برای مربیگری این فصل پرسپولیس گفت: "آقاي متسو در تهران هستند و من مي‌خواهم كار را با ايشان تمام كنم. البته ما همچنان يكي دو گزينه ديگر هم داريم كه اگر توافق سر نگرفت به سرعت آنها را جايگزين كنيم اما گزينه اصلي ما برونو متسو است"

او درباره قطع همكاري با دنيزلي هم مي‌گويد:" ما تا آخرين لحظه براي آقا مصطفي صبر كرديم اما قسمت نبود كه امسال با ايشان همكاري كنيم. او مشكلاتي داشت و نتوانست آنها را حل كند اما يك چيز را بگويم كه بدانيد؛ دنيزلي خيلي مرد است و من يك روز درباره مردانگي‌هايي كه او در پرسپوليس انجام داده صحبت خواهم كرد"

آقای مدیرعامل همچنین خبر تمدید قرار داد کاپیتان محبوب سرخپوشان را هم اینگونه می دهد: "با علي صحبت‌هاي خيلي خوبي داشتم و او پرانگيزه‌تر از هميشه در پرسپوليس خواهد بود. همانطور كه من گفتم او فرزند پرسپوليس است و نمي‌شد او را در تيم ديگري تصور كرد حالا هم خوشحالم كه او در جمع خود داريم."

حالا باید منتظر ماند ودید مجموعه ستارگان فوتبال ایران با مربیگری برونو متسو – والبته شاید هم علی دایی- چه عملکردی در فصل آتی لیگ خواهند داشت. مجموعه ای که هماهنگ کردن آن ها کار آسانی نیست.

۱۳۹۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...