نسخه چاپی

هوای سالم در روزی «پاك»

مدیركل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بعد از پنج سال، تهران در روز هوای پاك یك مرحله به شرایط پاك نزدیك‌تر شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بعد از پنج سال، تهران در روز هوای پاک یک مرحله به شرایط پاک نزدیک‌تر شد.

محمدهادی حیدرزاده با بیان اینکه هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد گفت: میانگین 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز ایستگاه‌های تهران، بیانگر شرایط کیفی سالم بوده است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام پذیرفته درخصوص بهبود کیفیت سوخت، شاهد روند رو به بهبود کیفیت هوای تهران بوده‌ایم بطوری که امسال از ابتدای سال تاکنون 13 روز هوای پاک، 199 روز سالم و 92 روز ناسالم بوده است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته تهران شاهد چهار روز هوای پاک، 173 روز سالم و 128 روز ناسالم بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال در روز هوای پاک، هوای تهران سالم بوده و این برای اولین بار در پنج سال گذشته، وضعیت کیفی هوای تهران با پیشرفتی رو به جلو بالاخره در روز هوای پاک در شرایط ناسالم قرار نداشت.

حیدرزاده همچنین با اشاره به اجرای طرح پایش شبانه صنایع استان تهران گفت: این اداره کل از شش دی ماه اقدام به اجرای طرح پایش شبانه صنایع استان تهران برای انجام اصلاحات لازم و بررسی اقدام صنایع پس از ساعات اداری کرد که از نتایج برای تهیه نقشه راه آینده استفاده شد.

وی با بیان این که سلامت مردم برای ما اولویت اصلی است؛ گفت: دستگاه محیط زیست نگاه سختگیرانه و قانونی به مسائل این حوزه دارد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...