نسخه چاپی

رابطه حضور مردم در 22 بهمن و هراسی دشمن

فرماندار كرج با بیان اینكه راهپیمایی 22 بهمن امسال به واسط شرایط به وجود آمده بسیار حساس است، گفت: حضور آگاهانه مردم موج اسلامی هراسی و جنبشهای ضد دینی مردم را خنثی خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، آخرین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان البرز عصر امروز به میزبانی فرمانداری کرج در سالن الغدیر و با حضور روسای کمیته های 24 گانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی رئیس ستاد دهه فجر استان در سخنان خود با بیان اینکه در تمامی استانهای کشور 22 کمیته برای برگزار برنامه های دهه فجر برپا شده است، اعلام کرد: در استان البرز به توجه به رویکردهایی که تعریف شده است علاوه بر کمیته های 22 گانه دو کمیته مردمی و کمیته ارزیابی عملکرد نیز طراحی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری محتوایی برنامه های دهه مبارک فجر در راستای تلاش برای آشنایی نسل جوان با مجاهدت هایی که برای برپایی جمهوری اسلامی صورت گرفته و همچنین سهیم بودن و تلاش تمامی اقشار جامعه در برگزاری برنامه های سی و ششین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو رویکردی که به واسطه آنها دو کمیته مجزا تعریف شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان البرز در پایان سخنان خود با بیان اینکه امسال نیز به طور قطع راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باشکوه تر و با عظمت تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مردم دوستدار اهل بیت علیهم السلام استان البرز جمعه سوم بهمن ماه جاری در سراسر استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در راهپیمایی دفاع از حریم مقدس نبوی شرکت خواهند کرد.

وحدت مردم ایران الگوی مناسب برای جوامع اسلامی

در ادامه این نشست محمد تقی ایرانی فرماندار کرج نیز در سخنان خود با تاکید بر اینکه عزت ایران اسلامی به سادگی به دست نیامده و برای حصول آن ایثارگری های فراوانی شده است و ما امروز وارث این شجره طیبه هستیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه های پی در پی علیه کشورمان داشته اند و امروز این توطئه ها فراتر از ایران و در مقوله اسلام هراسی و مقابله با امت اسلامی صورت می گیرد تاکید می شود راهپیمایی امسال از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است و از مردم ولایت مدار ایران دعوت می شود برای نشان دادن انسجام و وحدت خود راهپیمایی با شکوه و خیره کننده داشته باشند.

وی افزود: امروز فرقه سازی های دشمن به ایجاد جنبش های مسلحانه به نام اسلام و در لباس اسلام ایجاد شده در حالی که فعالیت های آنها به دور از دین و انسانیت بوده و دشمن در پی جدایی جوامع اسلامی از یکدیگر است اما خوشبختانه با بیداری جوامع اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب این توطئه ها به ثمر نخواهد نشست.

فرماندار کرج با بیان اینکه ایستادگی مردم سوریه، لبنان، عراق و ... در برابر دشمنان نقش برآب شده اهداف شوم دشمن را نشان داده و بنا به شرایط موجود امسال باید وحدت و انسجام امت اسلامی به خصوص مردم ایران بسیار آگاهانه تر باشد، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به همدلی داریم و باید دلسوزانه برای اعتلای کشورمان تلاش کنیم.

ایرانی گفت: وحدت ملت ایران برای جامعه اسلامی الگویی ارزشمند است و باید تلاش شود این وحدت بیش از گذشته به نمایش گذاشته شده و ترویج داده شود.

فرمانداری کرج در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت های موجود از جمله فضاهای فرهنگی، علمی، دانشگاهی، روحانیت و ... برای انتقال مفاهیم انقلاب و نقش وحدت و انسجام مردم بهره گرفت، اظهار داشت: برنامه های دهه مبارک فجر باید وحدت بخش و غرور آفرین باشند و دستگاه های اجرایی تلاش کنند برنامه مدونی برای اجرای در این ایام داشته باشند.

۱۳۹۳/۱۱/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...