نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/همه چی آرومه

معجزه ای كه نشد

عکس خبري -معجزه اي كه نشد

نخیر اتفاقا هیچی آروم نیست!! این هفته هم من خیلی عصبانی ام هم بقیه! من به خاطر باخت به عراق و اون اشتباه بچه گانه مهرداد جون! بقیه هم به خاطر... خوب بخونین می فهمین دیگه!

معجزه ای که نشد
شما هم قبول دارید که مهم ترین خبر این هفته حذف تیم ملی ایران از فوتبال جام ملت ها بود؟ محمد مایلی کهن قبل از بازی ایران و عراق گفته بود:«مردم از شیوه بازی تیم ملی راضی نیستند. تیم ملی فینالیست شود برای کی‌روش گل می‌برم!» و این یعنی این که به تیم کی روشس امیدی نیست؟ حالا اینا مهم نیست. بازیکنی که کی روش و فدراسیون، اییییین همه برایش التماس و اصرار کردند، چه کرد؟ یادمان نرفته که مهرداد جون قرار بود چه معجزه ها که برای مان نکند در این جام! آن گاه که همه آرزو های یک ملت در برابر لحظه ای تخلیه روحی و روکم کردن حریف به هیچ انگاشته شد را به یاد بیاورید!

تجسم واقعی همه چی آرومه
خبر دوم ما هم حاکی از اینه که همه چی آرومه! چون شیخ مهدی طائب در مورد دولت اینو گفته:« دو ماه به رئیس‌جمهور مرخصی بدهید چیزی عوض نمی شود. حل مشكلات اقتصادی در 100 روز قول سنگینی بود. تصور آقایان این بود كه مذاكرات موفق و تحریم‌ها رفع می‌شوند و تولید نفت را به چهار پنج میلیون بشكه می‌رسانیم . واقعاً به این موضوع مطمئن بودند.» ضمنا رییس قرارگاه عمار این رو هم گفته که مسیر رفراندوم راه بنی صدر است. طائب در پاسخ به این سؤال که چند درصد قدرت هاشمی رفسنجانی در جریان امور، به‌ویژه در دولت کنونی افزون شده است؟ گفته:«هیچ! مگر نمی‌گویید قدرت آقای هاشمی رفسنجانی با این دولت است؟ این دولت اصلاً قدرت دارد که قدرت آقای هاشمی بالا رفته باشد. این دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد.» این که دولت نه قدرت دارد نه اگر رییس جمهور دو روز به مرخصی برود، اتفاقی نمی افتد، خوب همه چی آرومه دیگه!

خبر  مرگش آخر خوب بود یا بد؟
خیلی وقت پیش بود  که وطن امروز تیتر زد:«خبر مرگش» و حالا پس از ایییییییییین همه روز تازه اعلام شد که طرف مرده! البته رو سیاهی به زغال یعنی همون وزارت ارشاد نماند که به وطن امروز بابت اون تیتر و حملاتش به سعودی گیر داده بود. حالا که خبر مرگش اعلام شده برای وزارتی که دوست داره همه چی آروم باشه و همه در آرامش هرچی دلشون میخواد بنویسن و هرچی دلشون میخواد، بسازن و هرچی دلشون می خواد بزنن، و فقط وارد سیاست خارجی دولت تدبیر و امید نشن، نمیدونم که خبر مرگش خبر خوبی بوده یا نه! اصن نمیدونم برای دولت تدبیر و امید چنین خبری، با عث تدبیر و امید بوده یا نه؟!


تدبیراتی برای قدم زدن با یارو!
و در نهایت اظهار نظر صریح خطیب نماز جمعه تهران بود که با اشاره به اقدام اخیر وزیر امور خارجه كشورمان، این رفتار را دور از شأن دیپلماسی جمهوری اسلامی دانست و گفت:«مردم این كار شما را نمی‌پسندند. قدم زدن با جان كری در شان دیپلماسی نظام اسلامی ایران نبود» اما از آن بهتر این جای صحبت ایشان بود که خیلی به ما چسبید و اوج تدبیر در دولت امید را نشان داد:« باید عمل شما نشانه غیرت، عزت انقلابی شما و اقتدار شما باشد. وقتی که اینها به پیغمبر شما اهانت می‌کنند و بعد هم نخست‌وزیر کودک‌کش و «خانه ویران‌کن» نظام جعلی اسرائیل در راهپیمایی این گروه خبیث فریب‌کار همراه می‌شود و در این شرایطی که احساسات یک میلیارد و نیم مسلمان جریحه‌دار شده و همه به صهیونیست بین‌الملل و همراهانشان که دنیای غرب باشد نفرین می‌کنند، در چنین شرایطی سفر به فرانسه بدون هیچ عکس‌العمل متناسب با این اهانت یا با آن حامی که علیرغم این همه کودک‌کشی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را تائید می‌کند چه معنی دارد؟» من دیگه حرفی ندارم! میرم به تدبراتم برسم که بلکه یه خورده امیدوار بشم!

۱۳۹۳/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...