نسخه چاپی

رویانیان:برنامه‌های دایی را هم بررسی كردیم

مدیرعامل پرسپولیس چهره خبرساز فصل نقل و انتقالات بود كه انتقادات فراوانی به نوع عملكرد وی در این مدت صورت گرفته است اما محمد رویانیان با انتقاد از افرادی كه بدون اطلاع مدعی شدند باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اقدام به ریخت و پاش فراوان كرده است، گفت:« بر اساس مقررات موجود در فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات عمل كردیم و هیچ اتفاق غیر قانونی و خلافی در جریان نقل و انتقالات روی نداده است، اما متاسفانه برخی افراد با جوسازی‌های كاذب به دنبال تخریب وجه باشگاه پرسپولیس هستند.»

به گزارش رجانیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای دوازدهمین دوره رقایت‌های لیگ برتر در گفت و گو با رجانیوز،آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد و در خصوص مسائلی چون گمانه زنی درباره قراردادهای هنگفت بازیکنان پرسپولیس و سرنوشت کادر فنی این تیم توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه با هم این گفت و گو را مرور می‌کنیم.

آقای رویانیان آخرین خرید باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات حرف و حدیث‌های فراوانی را به وجود آورد، واقعا باشگاه پرسپولیس برای جذب انصاری فرد رقمی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هزینه کرد؟

قبل از این که این سوال را جواب بدهم باید به دوستانی که در این مدت مرا با سخنان خود مورد حمله قرار دادند اعلام کنم، که من انصاری فرد را فقط برای رضای خدا گرفتم،دوستان ما در برخی باشگاه‌ها در این مدت هزاران بار ادعاهای غیر واقع علیه من انجام دادند و برای من پرونده سازی کردند تا زیر این فشار سنگین انصاری فرد را به عضویت باشگاه خود در بیاورند اما با تمام این جوسازی ها انصاری فرد را جذب کردم تا کسی دیگر خط و نشان نکشد.

به هواداران قول داده بودم که این بازیکن به پرسپولیس خواهد آمد خوشحالم که این اتفاق روی داد تا پیش هواداران شرمنده نشوم.من فقط به خاطر هواداران پرسپولیس این بازیکن را جذب کردم از طرفی انصاری فرد یک بازیکن مستعد است که از طریق پرسپولیس به اروپا ترانسفر خواهد شد.

اما این خرید برای شما تبعات زیادی داشت، جنجال بر سر قیمت این بازیکن، انتقادهای فتح الله زاده و رسولی نژاد نشان می‌دهد جذب این بازیکن زیاد هم بدون حاشیه نبوده است؟

برای من و باشگاه پرسپولیس که این حرف‌ها معنا و مفهموم ندارد، اگر دوستان ناراحت شدند مقصر من نیستم ،برای مردم مهم اینست که پرسپولیس موفق شود حالا زیاد اهمیت ندارد که چه کسی چه مطلبی را عنوان کرده است. زیاد به این حرف ها توجه نکنید ما کار خودمان را انجام دادیم حالا هر چه می‌خواهند جوسازی کنند.

گفته می‌شود برخی منتقدان شما از سازمان بازرسی کل کشور درخواست کردند پرونده باشگاه پرسپولیس به دقت بررسی شود؟

من که از همان اول گفتم در باشگاه پرسپولیس باز ،باز است، هر کسی می‌خواهد قدمش روی چشم ما من و همکارانم در باشگاه پرسپولیس آماده پاسخگوی به دوستان هستیم تا درباره تک تک سوالات آنها پاسخ های صریح و روشن ارائه کنیم، من از هرگونه بازرسی استقبال می‌کنم اما اگر به باشگاه پرسپولیس آمدند ما پیشنهاد می‌دهیم به سایر باشگاه های فوتبال ایران هم سری بزنند.

از این موضوع مهمتر موضوع بلاتکلیفی وضعیت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است، آقای رویانیان سرنوشت نیمکت پرسپولیس چه خواهد شد؟ غیبت‌های مصطفی دنیزلی دیگر قابل تحمل نیست؟

من به عنوان مدیرعامل کار خودم را انجام دادم تمام بازیکنان طراز اول فوتبال ایران را به استخدام باشگاه پرسپولیس درآوردم،شما باید این سوال را از آقای دنیزلی بپرسید که این روزها کجاست، من برای دنیزلی احترام زیادی قائلم اما همه از من می‌پرسند دنیزلی کجاست، این سوال برای من هم مهم است اما وابی برای آن وجود ندارد به همین دلیل برنامه ریزی لازم صورت گرفته است تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

شایعات زیادی در محافل خبری مطرح شده است، نام‌هایی چون متسو،مانوئل خوزه و حتی علی دایی برای مربیگری پرسپولیس اعلام شده است که قرار است به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس مشغول به کار شوند.اما هیچ یک از این خبرها از سوی شما تائید نشده است، حتی امروز سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با وجود سفر متسو به تهران هنوز معلوم نیست چه کسی سرمربی پرسپولیس شود؟

تا این لحظه پنجاه گزینه مربیگری برای پرسپولیس در نظر گرفته شده است، خیلی از مربیان بزرگ دنیا آمادگی خود را برای مربیگری پرسپولیس اعلام کردند اما فعلا نمی توان درباره این افراد اظهارنظر قطعی انجام داد اماقطعا تا آخر هفته سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد.

آیا امکان دارد پس از مذاکره با مربیان بزرگ خارجی نام علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود؟

من در حال حاضر هیچ حرفی نمی‌زنم اما همانگونه که برنامه‌های مربیان بزرگ را بررسی کردیم روی نام علی دایی هم بررسی‌های لازم را انجام دادیم اما هنوز نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر قطعی انجام بدهم.

۱۳۹۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...