نسخه چاپی

بنگر: من نباید در مورد تیم‌ملی نظر دهم

مدافع با تجربه پرسپولیسی ها كه نیم فصل اول عملكرد خوبی در خط دفاعی داشت می‌ گوید تمام تلاش سرخپوشان این است كه نیم فصل دوم هوادارانشان را راضی كنند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، محسن بنگر در مورد شرایط پرسپولیس گفت: تمرینات که خوب پیش می‌ رود. ما کلا آماده شروع بازی ها هستیم.

او در مورد با ذوب‌آهن در هفته هجدهم ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن همیشه سخت بوده ولی ما هم پرسپولیس هستیم و طبیعتا از 3 امتیاز این بازی راحت نمی‌گذریم.

وقتی از بازیکن سوال شد که قصد دارند انتقام بازی جام‌حذفی را از ذوب‌آهنی ها بگیرند پاسخ داد: نه جهت انتقام نیست. آن بازی دیگر گذشته و این یک بازی جدید است. ما فقط به فکر 3 امتیاز هستیم.

مدافع پرسپولیس در ومرد خریدهای تیمش در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: من که نباید راضی باشم مربیان باید راضی باشند ولی ما خرید آنچنانی نکردیم.

او در مورد اینکه آخر فصل پرسپولیس چه جایگاهی را به دست می‌ آورد گفت: از الان نمی‌ توان در مورد پایان فصل حرف زد ما بازی به بازی جلو برویم. انشاالله که بتوانیم با کمک طرفداران نتایج خوبی بگیریم.

وقتی از بیرانوند سوال شد که چه نظری در مورد تیم‌ملی دارد افزود: آنهایی که در استرالیا و کنار تیم‌ملی حضور داشتند باید نظر دهند نه من.

۱۳۹۳/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...