نسخه چاپی

تاسیس كلینیك حقوقی طرحی ابتكاری در سازمان تعزیرات

مدیركل دفتر حقوقی سازمان تعزیرات حكومتی گفت: كلینیك حقوقی یك طرح ابتكاری در این سازمان است كه با راه‌اندازی آن بحث استعلامات حقوقی رؤسای شعب با سرعت و دقت بیشتر صورت می‌گیرد.

به گزارش نما، «علیرضا جواهری» مدیرکل دفتر حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با راه‌اندازی کلینیک حقوقی در سازمان تعزیرات حکومتی اظهارداشت: کلینیک حقوقی یک طرح ابتکاری در سازمان است که با استقبال خوبی مواجهه شده و رؤسای شعب و اجرای احکام، مدیران اجرایی استان‌ها و معاونان آنها به این سیستم دسترسی داشته و می‌توانند سوالات خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: پیش از این، استعلامات حقوقی رؤسای شعب در چارت اداری و از طریق نامه‌نگاری انجام می‌شد، اما با افتتاح کلینیک حقوقی به صورت درون سازمانی بحث استعلامات حقوقی رؤسای شعب با سرعت و دقت بیشتر صورت می‌گیرد.

جواهری افزود:‌ با راه‌اندازی این کلینیک رؤسای شعب می‌توانند موضوع ابهام خود را به صورت الکترونیک ارسال و پاسخ آن را به صورت سیستمی دریافت کنند.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت کلینیک حقوقی گفت: از آبان ماه سال جاری کلینیک افتتاح شد و تاکنون 107 پرسش و پاسخ در سیستم تخصصی دادرسی و اجرای احکام وارد شده که به 92 سوال از سوی دفتر حقوقی پاسخ داده شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه میانگین زمان پاسخگویی به سوالات 1 الی 3 روز کاری است، خاطرنشان کرد: پاسخ به برخی از سوالات نیازمند استعلام از واحدهای برون سازمانی است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...