نسخه چاپی

پرونده حضور ضرغام اسماعیل در پرسپولیس باز شد

در جلسه اخیر كمیته فنی باشگاه پرسپولیس با جذب مدافع عراقی موافقت و قرار شد مذاكرات با مدیر برنامه‌های رسمی این بازیكن صورت گیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس ظهر روز گذشته (یکشنبه) نشستی را با حضور حمید درخشان و حسین عبدی برگزار کردند و در این جلسه تصمیم گرفته شد این تیم برای برطرف کردن ضعف خط دفاع خود یک مدافع چپ جذب کند.

در این نشست فنی که طاهری، کاشانی، زادمهر، قنبرپور، خواجه‌وند به همراه سرمربی و مربی پرسپولیس در آن حضور داشتند، درخشان برای پست دفاع چپ دو گزینه معرفی کرد که ضرغام اسماعیل عراقی و دنیسوف ازبکستانی نفرات مدنظر او برای این پست بودند.

بعد از صحبت‌های مطرح شده بین حاضران در جلسه در نهایت جذب ضرغام اسماعیل عراقی با توجه به درخشش این بازیکن در جام ملت‌ها در اولویت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

این در حالی است که طاهری اخیرا نشستی با واسطه ایرانی که مدعی شده اسماعیل را به ایران خواهد آورد، برگزار کرده و این واسطه قیمت این بازیکن را 500 هزار دلار برای عقد قراردداد یک ساله و نیمه اعلام کرد.

با توجه به این قضیه قرار شد مسئولان باشگاه پرسپولیس از امروز برای مذاکره با مدیربرنامه‌های رسمی اسماعیل اقدام کنند تا بلکه بتوانند این بازیکن عراقی را با رقم کمتری به خدمت بگیرند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...