نسخه چاپی

كی‌روش باید تا جام‌جهانی روسیه بماند

محمد موسوی والیبالیست ملی پوش ایران مثل یك فوتبال بین حرفه ای بازیهای ایران را در رقابتهای آسیایی دنبال می كرد. او معتقد است كه اشتباه بچگانه بازیكن خودی باعث شد كه ما از حضور در نیمه نهایی این رقابتها محروم شویم.

به گزارش نما، موسوی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: تیم کی‌روش در خط دفاغی خیلی با برنامه است. اما متاسفانه برای حمله ای ندارد و همه گلهای ایران به صورت اتفاقی و روی توانایی مهاجمان به ثمر رسید.

او ادامه داد، از جام جهانی 98 فرانسه ما هیچ سیستم خاصی را در تیم ملی فوتبال دنبال نمی کردیم. اما کی روش توانست یک سیستم دفاعی منسجم را در تیم ملی پیاده کند. هر چند که ما همواره یک سیستم داریم و این همیشه جواب نمی دهد. به عقیده من ما برای حمله برنامه ای نداشتیم و تمام گلهای ما روی خلاقیت و توانایی مهاجمین به دست آمد. اما همینکه تاثیر مربی را در این تیم می توان دید، نشان می دهد که ماندن کی روش مثبت است.

وی افزود: به نظر من کی روش باید حداقل تا جام جهانی در ایران بماند . چون او در حال حاضر به شناخت خوبی از بازیکنان رسیده و اگر فرد دیگری بخواهد جای او را در ایران بگیرد تا بخواهد شرایط را درست کند، ما مقدماتی جام جهانی را از دست می دهیم.

موسوی با اشاره به بازیکنان فعلی تیم ملی گفت: به عقیده من در حال حاضر بازیکنان ارزشمندی در فوتبال ایران حضور دارند که این مساله همیشه در فوتبال یا هر ورزشی به چشم نمی خورد که اینهمه مهره های ارزشمند یک جا جمع شوند. اما متاسفانه ما برنامه درستی در خط حمله نداریم و این خیلی حیف است. باید خیلی بیشتر با این تیم کار شود تا زوج ها در زمین همدیگر را بشناسند . من مطمئن هستم که اگر این تیم بیشتر کار کند به جاهای خیلی خوبی می رسد.


۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...