نسخه چاپی

مرتضوی: حقوق 68 میلیونی من را ندادند، محمدرضا فلاح هم برادر زن من نیست

سعید مرتضوی كه این روزها درگیر پرونده دوره مسئولیتش در تامین اجتماعی نیز هست، در مورد مبلغی دریافتی خود در تامین اجتماعی گفته: ماجرا از این قرار است كه حقوق ۶ ماه سرپرستی من در تامین اجتماعی و مابه التفاوت یك سال و نیم حقوق قبلی ام روی هم حدود ۶۸ میلیون تومان می شد.



سعید مرتضوی که این روزها درگیر پرونده دوره مسئولیتش در تامین اجتماعی نیز هست، در مورد مبلغی دریافتی خود در تامین اجتماعی گفته: ماجرا از این قرار است که حقوق ۶ ماه سرپرستی من در تامین اجتماعی و مابه التفاوت یک سال و نیم حقوق قبلی ام روی هم حدود ۶۸ میلیون تومان می شد. این پول وارد کارگزینی و امور مالی شد تا به حساب شخصی ام واریز شود. حتی چک آن صادر شد که با دستور آقای ربیعی پرداخت آن متوقف شد و ذیل نامه ای نوشت که فعلا پرداخت نشود تا نتجیه تحقیق و تفحص مشخص شود.

در پاسخ به اینکه در پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی آمده است که 30 میلیون تومان بابت خرید ۲۰۰۰ جلد کتاب به نام «دوستت دارم مادر» نوشته آقای محمدرضا فلاح تفتی که فامیلی‌اش دقیقاً مشابه هما فلاح تفتی همسر شما است و آیا این را قبول دارید به مهر گفت: مشکل همین است و ما در بدیهیات مانده ایم. محمدرضا فلاح یک سال و نیم است که میگوید من برادر خانم سعید مرتضوی نیستم و حالا بازپرس بعد از یک سال و نیم از وی شناسنامه و کارت ملی خواسته تا ثابت کند که برادر زن من نیست!

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...