نسخه چاپی

واكنش داعش به اعدام «ماجده الریشاوی»

اردن سحرگاه امروز در پی اقدام گروه داعش در سوزاندن معاذ الكساسبه خلبان اسیر اردنی، دو نفر از تروریست های زندانی را اعدام كرد.

به گزارش نما به نقل از جام‌نیوز، پایگاه "السومریه نیوز" گزارش داد که گروه تروریستی داعش تهدید کرد عملیات خود را به امان پایتخت اردن منتقل خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، گروه داعش با انتشار بیانیه ای در پایگاه های اینترنتی نزدیک به این گروه اعلام کرد پاسخ سختی به اقدام اردن در اعدام کردن ساجده الریشاوی خواهد داد.

اردن سحرگاه امروز در پی اقدام گروه داعش در سوزاندن معاذ الکساسبه خلبان اسیر اردنی، دو نفر از تروریست های زندانی را اعدام کرد.

در بیانیه داعش آمده است: اگر پادشاه اردن اقدامی علیه زندانیان وابسته به داعش انجام دهد، حملات خود را به مرکز امان منتقل خواهیم کرد. ما از همه خلبان هایی که در حملات ائتلاف بین المللی مشارکت دارند انتقام خواهیم گرفت.

داعش در ادامه این بیانیه می افزاید: پادشاه اردن علیه دولت اسلامی اعلام جنگ کرد و به دشمنان اسلام از صلیبی ها و رافضی ها کمک می کند و سلاح در اختیار آنها قرار می دهد و در تجاوزگری آنها مشارکت می کند. اگر پادشاه اردن اقدامی علیه اسیران ما در زندان هایش انجام دهد، ما می توانیم فروپاشی رژیم حاکم را با انتقال نبرد به قلب امان نزدیکتر کنیم. مردان ما تا زمانی که همه خلبانان را مجازات نکنند، آرام نخواهند نشست.

۱۳۹۳/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...