نسخه چاپی

از بی‌سابقه ترین قرارداد تاریخ ‌بخاطراستقلال گذشتم

عکس خبري -از بي‌سابقه ترين قرارداد تاريخ ‌بخاطراستقلال گذشتم

سرمربی استقلال گفت: از بی‌سابقه‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به عشق استقلال گذشتم اما برخی بازیكنان به خاطر پول از این تیم رفتند.

امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال در مورد اينکه استقلال بي سر و صدا کار مي‌کند يا اينکه بي‌پول است، گفت: اين سؤال دو بخش دارد. بخش اول آن درست است و ما کارمان را شروع کرده‌ايم. البته از نظر زمان‌بندي نسبت به سال‌هاي قبل دو هفته عقب هستيم اما از برخي تيم‌ها جلوتريم. بازيکنان به عشق مردم و معرفتي و خالصانه در تمرين حاضر شدند و کار خود را آغاز کردند.

وي ادامه داد: از سوي ديگر قاسم دهنوي با ما قرارداد امضا و 8 روز همراه استقلال تمرين مي‌کند اما بعد به يک تيم ديگر مي‌رود. نگاه عدالت محور به استقلال نيست. در بازار نقل و انتقالات يک ريال هم پول نداريم. الحمدالله رقبا وضع‌شان خوب است.

سرمربي استقلال تصريح کرد: 17-18 بازيکن، کادر فني و سرپرستي تيم بدون يک ريال دريافتي کار خود را شروع کردند. بايد واقعيات را به مردم بگوييم و واقعيت اين است که شرايط استقلال خوب نيست. من بي‌سابقه‌ترين پيشنهاد تاريخ فوتبال را در اين فصل داشتم و به خاطر استقلال از آن گذشتم اما بازيکن مي‌گويد من استقلال را دوست دارم و بعد به خاطر پول از اين تيم جدا مي‌شود. بهتر است بگويد يک روز برمي‌گردم ولي چون پول خوبي مي‌دادند، رفتم.

قلعه‌نويي در مورد جدايي بازيکنان عنوان کرد: فهرست مورد نظرم را به باشگاه دادم ولي نمي‌توانم دنبال بازيکنان بدوم. به گفته فتح‌الله‌زاده و اعضاي هيئت مديره فصل گذشته 3-4 ميليارد تومان پول بود اما اکنون 3-4 هزار تومان هم نداريم. شايد هم اين قرعه من است که در تيم ملي و استقلال هميشه شرايط اين گونه است. توکل من به خداست. تيم ما بد نيست اما مردم توقع صددرصدي نداشته باشند.

وي در مورد اينکه استقلال فصل گذشته تيم خوبي بود و بازيکنان خوبي داشت، گفت: تمام بازيکنان سال گذشته پول گرفتند. آندرانيک تيموريان تا زماني که پولش را نگرفت قرارداد امضا نکرد و اکنون که پول نيست از استقلال جدا شده و بعد مي‌گويد مردم را دوست دارم. آن هم در حالي که مي‌رود و قرارداد آنچناني مي‌بندند. معناي دوست داشتن را در اين نسل فهميديم. دهنوي وقتي چکش نقد نشد، از استقلال رفت. عرق و تعصب به پيراهن باشگاه نسبت به دهه ما قابل قياس نيست.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: آقايان مي‌روند پولشان را مي‌گيرند و بعد در رسانه‌ها با عواطف مردم بازي مي‌کنند و مي‌گويند استقلال را دوست داريم. اگر استقلال را دوست دارند وقتي اين تيم بي‌پول است، وقتي استقلال در دسته سه و يا رده 13 جدول است، در اين تيم بمانند. وقتي پولتان را مي‌گيريد ديگر چه منتي سر مردم مي‌گذاريد و بعد هم از دوست داشتن مي‌گوييد.

قلعه‌نويي در مورد وضعيت مجتبي جباري خاطرنشان کرد: نام اين بازيکن در فهرست من بود. اما همه بازيکنان و خود من بايد در چارچوب باشگاه باشيم و يک تيم تشکيل دهيم نه اينکه چند تيم. يک تيم همدل باشيم که مردم را دوست داشته باشيم و به پيراهن باشگاه عرق و تعصب نشان دهيم. بايد دست بازيکناني که اکنون در تمرين حضور دارند را بوسيد. آنها به عشق مردم و بدون آنکه ريالي پول بگيرند، آمدند و صبح و عصر با استقلال تمرين مي‌کنند. اين بازيکنان، استقلالي واقعي هستند.

وي در مورد وضعيت فرهاد مجيدي گفت: بگذاريد شفاف بگويم، مجيدي در فهرست من نيست زيرا ما 4 مهاجم جوان داريم که مشکل‌گشا هستند و خوب تمرين مي‌کنند.سرمربي استقلال در مورد اختلاف بازيکنان بر سر شماره پيراهن و بازوبند کاپيتاني گفت: درست است که برخي بازيکنان به برخي از شماره‌ها علاقه دارند اما اينکه يک بازيکن بگويد من فلان شماره رامي‌خواهم بچه‌گانه است. خود من هم زماني که بازي مي‌کردم شماره 8 را دوست داشتم. بنابراين اگر بازيکني فصل قبل در اين تيم بوده و شماره‌اي داشته، طبيعي است که در اين فصل هم همان شماره را خواهد داشت مگر آنکه بازيکنان بين خودشان شماره‌هاشان را عوض کنند که از نظر من مشکلي ندارد اما اينکه بازيکني بگويد من فلان شماره را مي‌خواهم نبايد چنين حرف‌هايي در تيم من باشد. اگر از اين حرف‌ها بزنند بايد از استقلال بيرون بروند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه چه تضميني وجود دارد که اگر بي‌پولي استقلال ادامه پيدا کند همين بازيکنان هم جدا نشوند، اظهار داشت: آيا اين ضمانت را من بايد بدهم؟ من مسئول کادر فني هستم نه رئيس هيئت مديره، رئيس مجمع يا وزير. من از يک قرارداد بي سابقه تاريخ فوتبال ايران گذشتم و به استقلال آمدم بدون آنکه يک ريال بگيرم. نمي‌دانم چرا سال گذشته در استقلال پول بود و امسال پولي در کار نيست. شايد اگر مي‌گذاشتند فتح‌الله‌زاده راه سال گذشته‌اش را مي‌رفت استقلال به مشکل نمي‌خورد اما اينکه چه اتفاقي افتاده که استقلال با بي‌پولي مواجه شده است، براي خودم هم سؤال است.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آخر اين قضيه چه خواهد شد، ‌گفت: آخر قضيه استقلال يک تيم خوب روانه مسابقات مي‌کند.

۱۳۹۱/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...