نسخه چاپی

گزارش بازیكنان ایرانی در اختیار كی‌روش

ماركار آقاجانیان مربی تیم‌ملی در غیاب كارلوس كی‌روش به همراه مهرداد خانبان به سختی مشغول آنالیز دیدارهای لیگ و ارسال گزارش آن برای كی‌روش هستند.

به گزارش نما، آقاجانیان در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: سعی ما این است که تمام دیدارهای لیگ را ببینیم و هیچ چیز از قلم نیفتد. من و آقای خانبان تمام دیدارهای لیگ چه در تهران و چه در شهرستان ها را به صورت ویدئویی در آکادمی تماشایی می‌ کنیم و گزارش آن را از طریق ایمیل به آقای کی‌روش انتقال می‌ دهیم.

آقاجانیان ادامه داد: زمانی که هنوز تکلیف تمدید قرارداد با آقای کی‌روش بعد از جام‌جهانی مشخص نشده بود، باز هم ما با تماشای بازی های لیگ گزارش های لازم را در اختیار آقای کی‌روش قرار می‌ دهیم و دیدید که یکسری جوان با انگیزه به تیم‌ملی اضافه شدند.

وی افزود: نظر آقای کی‌روش این است که همیشه در تیم‌ملی باز است و او دوست دارد حضور بازیکنان جوان در تیم‌ملی تداوم داشته باشد و در کل آقای کی‌روش آینده نگری به فوتبال ایران دارد. ما فوتبال بازیکنان لژیونر را زیرنظر داریم، فدارسیون فوتبال لطف کرده و یک برنامه ای در اختیار آقای خانبان قرار داده و ما با یکی، دو روز تاخیر بازی بازیکنان ایرانی لژیونر را می‌ بینیم و گزارش آن را هم در اختیار آقای کی‌روش قرار می‌ دهیم.

آقاجانیان در پایان گفت: از مردم خوب ایران تشکر می‌ کنم که در هر کجا در مغازه، بانک، استادیوم و خیابان ما را می‌ بینند نسبت به ما لطف دارند و به تیم‌ملی خودشان امیدوارند. با این کارها امیدواری بیشتری هم به ما می‌دهند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...