نسخه چاپی

واژگونی خودروی حامل مواد شیمیایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از واژگونی خودروی حامل مواد شیمیایی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 12 و 36 دقیقه ظهر امروز برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان نرسیده به جاده مخصوص به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی تصریح کرد: همزمان سه ایستگاه به محل حادثه اعزام و با توجه به اینکه اعلام شده بود یکی از خودروها مواد شیمیایی حمل می‌کرده است گروه تخصصی مبارزه با حوادث شیمیایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

ملکی بیان داشت: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه نیسان که در حال جابه‌جایی 10 بشکه آمونیاک بوده با یک دستگاه خاور برخورد و هر دو خودرو در لاین کندرو واژگون شده بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به شدت این برخورد مسیر لاین کندرو کاملاً مسدود شده و 6 بشکه از 10 بشکه آمونیاک به سطح بزرگراه افتاده و دچار نشتی شده بودند و محل را آلوده کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: با توجه به نشتی آمونیاک محل حادثه بسیار ناامن شده بود به همین دلیل مأموران آتش‌نشانی اقدامات لازم را برای جمع‌آوری بشکه‌های آمونیاک و همچنین ایمن‌سازی محل انجام دادند که در نهایت با تلاش مأموران آتش‌نشانی در ساعت 14 و 30 دقیقه عملیات به پایان رسید ضمن اینکه این حادثه مصدومی نداشت.

ملکی در پایان گفت: هر گونه فعالیت در خصوص مواد شیمیایی اعم از تولید، نگهداری و انتقال باید تحت نظر مهندسین شیمیایی و توسط خودروهای مخصوص صورت گیرد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...