نسخه چاپی

تعداد شركت كنندگان در آزمون سراسری سال آینده

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۹۵ هزار داوطلب نسبت به ثبت نام و تكمیل تقاضانامه اینترنتی خود برای شركت در آزمون سراسری سال ۹۴ اقدام كرده‌اند.

به گزارش نما،حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: براساس برنامه پیش‌بینی‌شده مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می‌پذیرد.

وی با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون تا صبح امروز، گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۹۵ هزار داوطلب نسبت به ثبت نام و تکمیل تقاضانامه اینترنتی خود برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴ اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در توصیه‌هایی به داوطلبان و شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۴، گفت: به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام (دفترچه شماره یک آزمون سراسری) در صورت لزوم به دریافت پرینت آن، از سایت سازمان سنجش اقدام کرده و در صورت واجد شرایط‌ بودن به تکمیل تقاضانامه اینترنتی برای شرکت در این آزمون بپردازند.

توکلی ادامه داد: به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه اینترنتی آزمون سراسری که در صفحه ۴۷ دفترچه راهنمای آزمون سراسری درج شده است، مبادرت کرده و پس از کنترل‌های لازم و اطلاع از صحت اطلاعات تکمیل شده، این اطلاعات را در فرم تقاضا‌نامه اینترنتی وارد و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: داوطلبان توجه داشته باشند پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی و پس از پایان ثبت‌نام شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی خود را دریافت کرده و در صورت لزوم می‌توانند با استفاده از گزینه مشاهده و چاپ ثبت‌نام اینترنتی اطلاعات درج‌شده خود را در این فرم مشاهده و پرینت آن را دریافت کنند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...