نسخه چاپی

قلعه نویی نیازی به خرید ستاره ندارد

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: می خواهم با بازیهای خوبی كه برای استقلال به نمایش می گذارم علاقه ام به این تیم را نشان دهم.

به گزارش نما، امين منوچهري در گفتگو با خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: تاکنون تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و به اين دليل که زمان کمي براي آماده سازي داريم هم تمرينات بدنسازي انجام مي دهيم و هم برنامه هاي تاکتيکي را مرور مي کنيم. ملي پوشان هم به زودي مي رسند و شرايط بهتر از اين مي شود.

وي ادامه داد: قلعه نويي با تعريف و تمجيدهايي که از من کرده واقعا شرمنده ام کرده است. اميدوارم بتوانم جواب اعتماد وي را به خوبي بدهم. من خودم استقلالي بودم و از جمع هواداران همين تيم فوتباليست شدم. حاضر شدم براي اينکه رضايتنامه ام را از سايپا بگيرم بخشي از طلبم را نگيرم و براي دريافت رضايتنامه ام از جيب خودم پول بگذارم. اين تنها بخشي از ابراز علاقه من به استقلال بود و مي خواهم با بازيهاي خوبي که انجام مي دهم نشان دهم چقدر استقلالي هستم.

منوچهري افزود: بايد بتوانم حرفم را در زمين بزنم. من براي موفقيتهاي بزرگ به استقلال آمده ام و اميدوارم سال خوبي را در اين تيم سپري کنم.

وي با بيان اينکه بين بازيکنان فوتبال ايران تفاوت زيادي وجود ندارد،‌گفت: استقلال بر اساس نيازش يارگيري کرده است. اسمها در زمين فوتبال بازي نمي کنند و يک بازيکن بايد زحمت بکشد. بين بازيکنان ايراني تفاوت زيادي وجود ندارد و الان هم فرقي بين استقلال و پرسپوليس نيست.

منوچهري خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپوليس امسال توانسته خودش را تقويت کند. رقابت با تيم دوازدهم جدول جذابيتي ندارد و قطعا تيمي که در اين رده باشد رقيب استقلال نيست. امسال تاحدودي شرايط دو تيم برابر است و بازيکنان استقلال انگيزه زيادي دارند با پرسپوليس رقابت کنند.

مهاجم استقلال با اشاره به رقابت مهاجمان اين تيم گفت: استقلال مهاجماني با سبکهاي متفاوت دارد و کسي جاي ديگري را تنگ نمي کند. مطمئن باشيد هر بازيکني فيکس نباشد وقتي به زمين بيايد جوري بازي مي کند که ديکر نيمکت نشين نشود.

منوچهري افزود: ستاره اصلي فصل نقل و انتقالات امير قلعه نويي است. او الکي تبديل به يک مربي موفق در فوتبال ايران نشده و وقتي در تيمي باشد نيازي به جذب ستاره ندارد.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...