نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

خودت بدی!

عکس خبري -خودت بدي!

در هفته ای که از چشم چرانی و دروغگویی و حرف های بد براتون گفتیم و خیلی از خبرها رو هم نگفتیم، لازم دیدیم تولدی را هم تبریک بگوییم!

دروغگویی را کنار بگذارید
بهترین خبر این هفته این بود که فهمیدیم ما چقدر خوبیم! البته این ما که میگم از باب نزدیکی به دولت تدبیر و امید است! یعنی از خوبی آن ها ما هم خوبیم! رییس جمهور با چند آمار دهان همه یاوه گویان اقتصادی را بست. از جمله این که:«ما سال ۹۱ و ۹۲ را با رشد منفی پشت سر گذاشتیم، اما سال ۹۳ انشاءالله به حول و قوه الهی با رشد مثبت به پایان خواهد رسید. صنعت ما رشد ۶.۵، معدن رشد ۱۰.۵ و بازرگانی رشد ۵.۴ درصد در طول شش ماهه اول داشته است.» همین برای خوبی دولت کافی بود یا بازهم لازمه؟! راستی رییس جمهور یه حرف خوب هم به دشمنان ایران زد و گفت:«دروغگویی را کنار بگذارید»

این هم رفراندوم!
از دیگر خبرهای هیجان انگیز این هفته پاسخ شریعتمداری به طرح رفراندوم بود که با توجه به طولانی بودنش، فقط یک بند آن را می گویم. بقیه اش یا خودتان:« در حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، رفراندوم مورد نظر رئیس‌جمهور محترم با شفافیت و صراحتی مثال‌زدنی و ماندگار صورت پذیرفت؛ نتیجه این رفراندوم آن که؛ حاضر نیستند امتیاز نقد بدهند و وعده‌های "نسیه" تحویل بگیرند.» خوب بیا! همینو می خواستین؟! لطفا از این به بعد برای ارائه طرح یه کم فکر کنید و البته تدبیر کنید و امید...

برای چشم چران ها!
جشنواره عظیم فیلم فجر هم به پایان رسید و جمله کلیشه ای اشک ها و لبخند ها دوباره تیتر شد! باران کوثری در بغل مادرش، اشک ریخت و بهترین زن جشنواره شد! سعید آقا خانی هم مهران مدیری را بغل کرد وبوس، و بهترین مرد شد! بقیه نتایج هم از نظر ما اصلا مهم نیست! برای همین هم رضا احسان پور نوشت:«جشنواره فیلم فجر، دستاوردهای مهمی دارد که از جمله مهمترین دستاوردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱- صدور انقلاب ۲- تقویت بنیان خانواده بدون دارو، درد و خونریزی ۳- درآمدزایی برای برج میلاد  و بالأخره آن که جشنواره فیلم فجر چشم انداز خوبی دارد؛ مخصوصا برای چشم چران ها.» بهتون نمیگم چرا رضا اینو گفته!

خیلی حرفت بد بود!
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در راستای اهداف تل‌آویو برای تخریب جمهوری اسلامی ایران در سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویدئویی را منتشر کرد که در آن به طعنه گفت: «تولدت مبارک ایران»! حالا ما سرسختانه و مجدانه از وزیر امور خارجه می خواهیم که جناب ظریف هرچه در چنته دارد که نثار این بابا نکند یه وقتی! مثلا جملاتی از این دست که «تولد خودت مبارک» و «خیلی حرفت بد بود» حس دشمن ستیزی ما را ارضا نمی کند اگرچه شاید گوینده را مثل عکس ها هفته قبلش اون چنان خندان کند!

مشکل آلودگی اهواز حل شد!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهوازگفت: کمبودی بابت تجهیزات و داروهای تنفسی نداریم. وی از آمادگی کامل اورژانس و مراکز درمانی برای خدمت‌‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: ذخیره داروهای تنفسی به میزان کافی موجود است. ما در این لحظه و در همین مکان خدارا شکر می کنیم که مشکل آلودگی هوای اهواز هم حل شد! البته دلیل آن هم توسط این دولت اعلام شد که آن دولت هور العظیم را خشک کرد و این شد که می بینید! حالا ما باید خراب کاری اون ها رو جبران کنیم! البته شنیدیم که این معضلات از دولت سازندگی بوده و دستور هم گرفته اند، ولی کاری انجام نشده!

۱۳۹۳/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...