نسخه چاپی

مرگ رقت انگیز نوزاد ۵ ماهه در خانه

مادر ۱۹ ساله روس، «ورونیكا»، دختر نوزاد پنج ماهه خود را «تنها» در آپارتمانش رها كرد و به مدت ۱۴ روز ناپدید شد و نوزادش از گرسنگی مرد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، «آلنا الپاتوا»، مادر 19 ساله اهل روسیه، پس از ترک نوزاد 5 ماهه‌ اش که از گرسنگی مرد، در حالی که خود به مدت 2 هفته در مهمانی خوش می گذراند، در روزنامه های سنت پترزبورگ، «مادر هیولا» لقب گرفت.

زمانی که «الپاتوا» پس از ۲ هفته به خانه اش بازگشت، دختر ۵ ماهه اش را دید که به طرز غم انگیزی بر روی تخت کوچکش مرده است .

در جلسه محاکمه دادگاه، «الپاتوا» مجرم شناخته شد و به اتهام «آدم کشی ظالمانه در حق نوزادش»، به ۱۰ سال به زندان محکوم شد.
وی در محاکمه گفت: من واقعا از رفتار ظالمانه خود پشیمانم؛ هرگز نمی‌خواستم چنین اتفاق غم انگیزی برای کودکم رخ دهد، تازه حالا به ظلمی که در حق نوزادم کردم، پی بردم.

این مادر ۱۹ ساله در دادگاه گفت، این اتفاق ممکن است تقصیر پدر و مادر خودش نیز باشد، چرا که آنها هرگز به او آموزش نداده بودند چطور می‌ تواند از فرزندش نگهداری کند؛ چرا که او را به حال خود رها کرده بودند.

برابر گزارش دادگاه، والدین این دختر، همیشه با او بدرفتاری کرده و چند سالی بود دخترشان را رها کرده بودند.

«اولگ کیاشکو»، وکیل مادر هیولا، در دادگاه ادعا کرد که خانم «الپاتوا» از پدر نوزادش درخواست کرده بود که از دخترشان مراقبت کند.

وی افزود: درست است که این مادر نوزاد ۵ ماهه اش را رها کرده بود، اما او گمان می کرد پدر فرزندش در خانه است و از او مراقبت خواهد کرد، در حالی که متاسفانه پدر نیز فرزندش را رها کرده و اهمیتی به او نداده بود.

وکیل خانم «الپاتوا» گفت، شاید حکم ۱۰ سال زندانی به علت وضع بد زندگی و خانوادگی این مادر ۱۹ ساله و آگاه نبودن او از پیامدهای کارش، کمتر شود.

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...