نسخه چاپی

تقدیر اسیر صیهونیست از رفتار مبارزان فلسطینی

'گلعاد شالیط' نظامی رژیم صهیونیستی كه در سال 2006 به دست مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اسیر شده بود، از رفتار مبارزان فلسطینی در مدت اسارتش تقدیر كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، گلعاد شالیط درباره رفتار مبارزان قسام با وی در زمان اسارتش گفت: در مدت بازداشت روزنامه و رادیو در اختیارم بود و غذاهای لذیذ می خوردم.

وی افزود: من در زمان اسارت چیزهای زیادی از اسلام یاد گرفتم و کتاب های زیادی مطالعه کردم، اما هیچ گونه صحبت خصوصی از مبارزان قسام نشنیدم. آنها نقاب بر چهره داشتند و با زبان اشاره با هم صحبت می کردند.

گلعاد شالیط با تاکید بر اینکه 'دلم برای زندانبانان حماس تنگ شده است'، گفت: در مدت اسارت، یک پزشک با لباس نظامی ویژه مبارزان حماس به صورت دوره ای پیش من می آمد و مرا معاینه می کرد و من به آنها قول داده ام که دیگر علیه فلسطینی ها سلاح به دست نگیرم.

وی در پایان تصریح کرد: مبارزان قسام دو روز پس از اسارتم، به من اعلام کردند که آنان تحت هیچ شرایطی اسیران را نمی کشند. آنان هرگز مرا شکنجه نکردند و مورد ضرب و شتم قرار ندادند.

گلعاد شالیط که پس از پنج سال اسارت در سپتامبر سال 2011 و در مقابل آزادی 1027 اسیر فلسطینی آزاد شد، بارها از تعامل انسانی و اخلاق مدارانه گردان های قسام در طول مدت اسارت تمجید کرده است.

۱۳۹۳/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...