نسخه چاپی

آلبوم رضا صادقی در انتظار مجوز

مراحل میكس و مستر «فقط گوش كن» آلبوم جدید رضا صادقی به پایان رسیده و در حال اخذ مجوز نهایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، بابک صحرایی، ترانه مکرم، علی استیری، امیرحسین الهیاری، مهرزادامیرخانی، بیتا طایی، رضا صادقی، ابراهیم منصفی، حسین سلیمانی، عرفان سلیمی، مهدی محمدی و نگار جعفری ترانه‌سرایان این آلبوم هستند.

چندی پیش رضا صادقی در خصوص نام گذاری آلبوم تازه‌اش گفته بود: بعضی‌ها یادشان رفته که موسیقی برای گوش دادن است نه اینکه در حین پخش شدن آن حرف بزنند و سعی در نقد آن داشته باشند.

همچنین این خواننده موسیقی پاپ از اهالی موسیقی خواست تا با توجه به زحمات بسیاری که برای تهیه و انتشار یک اثر موسیقی می‌شود و مشکلاتی که پیش رو دارد آثار را بصورت اورجینال بخرند و از دانلود آن حتی الامکان اجتناب کنند.

در این آلبوم رضا صادقی سنت همیشگی خود را حفظ کرده و یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است. این قطعه که ششمین آهنگ این آلبوم است کاری است با ترانه سرایی مرحوم ابراهیم منصفی و آهنگسازی فاضل پیش و تنظیم مجید نصیری که تعدادی از نوازنده‌های بندری نیز در این قطعه حضور دارند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...