نسخه چاپی

برقراری خط هوایی مستقیم تهران - برلین

پروازهای مستقیم تهران - برلین پس از ده سال وقفه از امشب دوباره از سرگرفته و مسافرت مستقیم به پایتخت‌های ایران و آلمان ممكن می‌شود.

به گزارش نما، شرکت هواپيمايي جرمانيا بر اساس قراردادي که با مسولان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران منعقد کرده است، در هفته دو پرواز از برلين به تهران و بالعکس انجام خواهد داد.

بر اساس اين گزارش اين شرکت همچنين دو پرواز مستقيم از دوسلدورف به تهران و يک پرواز هم از هامبورگ به مشهد مقدس خواهد داشت.

مدير خطوط هوايي جرمانيا اعلام کرد: پروازهاي مستقيم برلين - تهران و بالعکس دو بار در هفته و در روزهاي يکشنبه و چهارشنبه ، پرواز مستقيم دوسلدورف به تهران براي روزهاي دوشنبه و جمعه هر هفته طراحي شده است و پرواز مستقيم هامبورگ به مشهد نيز يک بار در هفته و در روز چهارشنبه انجام مي شود.

قيمت اوليه بليت يک طرفه برلين به تهران را 220 يورو، دوسلدورف - تهران 230 يورو و هامبورگ به مشهد را 250 يورو اعلام و تاکيد کرد که قيمت ها ثابت نيست و بسته به شرايط قابل تغيير است.

پرواز هاي مستقيم اين شرکت به تهران و مشهد با استفاده از هواپيماهاي ايرباس A319 و بوئينگ 700-737 با ظرفيت حداکثر 150 مسافر انجام خواهد شد.

ده سال پيش شرکت هواپيمايي ايران اير هفته اي يک پرواز از تهران به برلين داشت.

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...