نسخه چاپی

خدمات‌رایگان‌پزشكی برای شمال‌شهرنشینان!

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یك گفت: خدمات رایگان پزشكی از سوی پزشكان مشاركت جوی سلامت در ۳ مطب پزشكی واقع در محلات گلابدره، نوبنیاد، نیاوران از تاریخ ۲۰ بهمن ماه و تا ۲۷ اسفند ماه ارائه می‌شود.

به گزارش نما، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ارائه خدمات رایگان پزشکی از سوی پزشکان سلامت جوی منطقه یک در ۳ مطب پزشکی در محلات گلابدره، نوبنیاد، نیاوران از ۲۰بهمن تا۲۷اسفند ماه اظهار کرد: طرح نسیم سلامتی با غربالگری بیماری‌های قلبی و سرطانی در شمال تهران در حال اجراست.

وی در ادامه گفت: این طرح به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران و منطقه یک و با مشارکت موسسه خیریه موقوفات الحسنی در حال اجراست.

کارگران تصریح کرد: پزشکان دراین طرح نسبت به اجرای چکاپ پزشکی رایگان با هدف غربالگری بیماری‌های قلبی و سرطانی به کلیه شهروندان منطقه و اعضای کانون‌های دهگانه به صورت رایگان ارائه خدمات می‌کنند.

وی افزود: مهرنوش رادمهر واقع در میدان شهید باهنر، اول جمال آباد، خیابان پیروز شفیعی، جنب داروخانه مشیری، سعید واثقی میدان نوبنیاد، خیابان صنایع، ساختمان تجریش،خیابان دربند، گلابدره، ساختمان پزشک حجت، جنب داروخانه سیدین، سه مطب پزشکی برای اجرای این طرح در شمال تهران هستند.

کارگران عنوان کرد: افزایش آگاهی در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان، اصلاح باورهای نادرست مردم در خصوص سرطان و همچنین جلب مشارکت سیاست گذاران و مجریان سلامت در عوامل بروز سرطان در طرح نسیم سلامت برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۱۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...