نسخه چاپی

فاطمه رهبر:

فراكسیونی كه مسئول پیگیری نامه مقام معظم رهبری شد

عضو فراكسیون زنان مجلس گفت: فراكسیون جوانان با اقدام مناسب و به جای خود می‌تواند موجی را در خصوص نامه مقام معظم رهبری در جهت گرایش جوانان به عدالت خواهی و اسلام خواهی در میان جوانان داخل كشور و جوانان غرب به وجود آورد.

به گزارش نما فاطمه رهبر در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب گفت: شرایط جهانی امروز به گونه ای است که عدالت خواهی و آزادی اندیشی بین اقشار مختلف به ویژه جوانان به اوج خود رسیده است.

وی در ادامه به حرکت‌هایی که امروزه در کل دنیا منجر به بیداری اسلامی شده است اشاره کرد و بیان داشت: شرایط امروز جهانی به گونه ای رشد یافته که فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند تاثیر مثبت در میان جوانان، غرب بگذارد.

عضو فراکسیون زنان گفت: مقام معظم رهبری با شناختی که نسبت به وضعیت سیاسی کل جهان و برخی کشورهای منطقه به دست آورده است این نامه را به جوانان غرب نوشتند.

وی خطاب به جوانان داخل ایران تصریح کرد: جوانان کشور ایران باید سردمدار پیگیری نامه مقام معظم رهبری به غرب باشند و NGO‌ها و گروه‌های مختلف از طریق فضایی مجازی و شرایط موجود در جامعه مطالبات رهبری را پیگیری کنند لذا معتقدم موقعیت خوبی امروزه هم در داخل و هم در خارج از کشور برای پیگیری مطالبات رهبری به وجود آمده است.

رهبر در خاتمه فراکسیون جوانان مجلس را مسئول پیگیری نامه رهبری معظم انقلاب به جوانان غرب دانست و گفت: فراکسیون جوانان با اقدام مناسب و به جای خود می‌تواند موجی را در خصوص نامه مقام معظم رهبری در جهت گرایش جوانان به عدالت خواهی و اسلام خواهی در میان جوانان داخل کشور و جوانان غرب به وجود آورد.

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...