نسخه چاپی

دزدی‌ خیابانی داماد برای تامین پول عروسی!

پسر جوان وقتی دید نمی‌تواند هزینه عروسی‌اش را تأمین كند تصمیم به دزدی گرفت. چندی پیش تعدادی مالباخته با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 تهران از سرقت گوشی‌های تلفن همراه گرانقیمت خود خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از ایران: پسر جوان وقتی دید نمی‌تواند هزینه عروسی‌اش را تأمین کند تصمیم به دزدی گرفت. چندی پیش تعدادی مالباخته با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 تهران از سرقت گوشی‌های تلفن همراه گرانقیمت خود خبر دادند.

مالباختگان همگی در شکایت خود اعلام کردند پسر جوانی با یک موتورسیکلت، موبایل آنها را قاپیده و فرار کرده است که با اعلام این شکایت‌ها موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

در ادامه تجسس‌ها در حالی که این سرقت ها ادامه داشت پسر جوانی پس از قاپیدن موبایل یک مرد، در تعقیب و گریز پلیس دستگیر شد. این پسر ۱۹ ساله پذیرفت دزد گوشی‌های تلفن همراه است و در بازجویی‌ها به مأموران گفت: چند وقت دیگر باید عروسی کنم و خرج عروسی ندارم برای همین تصمیم گرفتم گوشی تلفن همراه سرقت کنم.

وی ادامه داد: من این گوشی‌ها را هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان می‌فروختم تا بتوانم خرج عروسی‌مان را در بیاورم. حتی یکی از طعمه‌هایم دوست نامزدم بود و چون گوشی تلفن همراهش خیلی گرانقیمت بود آن را سرقت کردم. با اعتراف این پسر، وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات درخصوص شناسایی مالباختگان دیگر این پرونده ادامه یافت. ‎

۱۳۹۳/۱۲/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...