نسخه چاپی

این تعطیلات اصلا به نفع فوتبال نیست

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن معتقد است كه تعطیلات لیگ به نفع هیچ یك از باشگاه ها نیست و ما باید تیم‌های اروپایی را ملاك خودمان قرار دهیم.

به گزارش نما، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: البته اینکه بازی ذوب‌آهن به تعویق بیافتد درخواست خود ما بود چون ذوب در تیم‌ملی امید 3 بازیکن دارد و ما می‌خواستیم که این بازی 25 اسفند برگزار شود که باز هم 2 روز به تعویق افتاد و قرار است در روز بیست و هفتم در لیگ بازی کنیم که فرقی هم نمی‌ کند.

هیچ تیمی برای بازی دوستانه اقدام نمی‌کند

تعطیلات لیگ برای تیم ها خیلی سخت است وقتی که تیمی قرار است فقط تمرین کند و بازی تدارکاتی نداشته باشد، شرایط خیلی سخت می‌ شود. اما ما مجبور هستیم با این مسائل کنار بیاییم. هیچ تیمی برای بازی دوستانه اقدام نمی‌کند. در این مورد خیلی صحبت شده خود من هم خیلی بحث کردم باور کنید که این تعطیلات به نفع فوتبال ما نیست. شما ببینید در اروپا یک تیم پنجشنبه به ترکیه می‌ رود و در چمپیونزلیگ یک بازی انجام می‌ دهد، سه روز بعد در لیگ خودشان بازی می‌ کند. ما هم باید تیم های اروپایی را سرلوحه خودمان قرار دهیم و ببینیم که در یک لیگ حرفه ای آنها چطور با تمرینات و ریکاوری مناسب می‌ توانند در ظرف چند روز دو بازی مهم انجام دهند نه اینکه دائما لیگمان را تعطیل کنیم.

ما باید تمرینات و ریکاوری خودمان را با دنیا هماهنگ کنیم

این صحبتی که من می‌ کنم معنایش این است که بایک برنامه ریزی بهتر مربیان و تیم ها مجبور می‌ شوند دنبال دانش روز دنیا بروند و ببیند که چطور تیم های اروپایی می‌ توانند با تمرینات و ریکاوری مناسب در دو جام شرکت کنند بدون اینکه تعطیلات و وقفه ای در لیگ هایشان هم به وجود بیاید. اینطوری هزینه هایی که صرف آماده نگه داشتن بازیکنان می‌ شود هم پایین می‌ آید.

مصاحبه بازیکنان پرسپولیس تمرکز آنها را برهم می‌ زند

البته من شناختی از حریفان آسیایی نمایندگان ایران ندارم اما قطعا وقتی تیم های ما از گروه بیرون بیایند دور دوم شرایط سخت تر می‌ شود. من برای همه تیم ها آرزوی موفقیت دارم. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم امیدوارم این روند بتواند ادامه پیدا کند، بعد از بردی که بچه ها به دست آوردند بازیکنان خیلی مصاحبه کردند حالا من نمی‌ دانم که این صحبت ها به خاطر روحیه دادن به هم بوده یا حریف را دست کم گرفته اند، امیدوارم که مصاحبه های زیاد تاثیر منفی ای روی کار بازیکنان و از دست رفتن تمرکز آنها نداشته باشد و همین روند خوب دنباله دار باشد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...