نسخه چاپی

كی‌روش بدون حساب و برنامه، طرح نمی‌دهد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینكه هیچ فردی در این فوتبال یك ریال هم از باشگاه نفت طلبكار نیست، گفت: به نظر من با توجه به پتانسیل و امكانات باشگاه‌ها، لیگ برتر اگر 14 تیمی شود، بهتر است.

به گزارش نما، منصور قنبرزاده در گفتگو با مهر در مورد وضعيت تيم فوتبال نفت تهران ضمن بيان مطلب فوق گفت: به علت لزوم رعايت قانون سقف قراردادها و منابع مالي محدود باشگاه، براي رفع نيازهاي‌مان در کنار بازيکنان جوان، نفراتي باتجربه همچون هادي شکوري را به خدمت گرفتيم تا ضعف‌هاي تيم را بپوشانيم.

وي با بيان اينکه تنها يک بازيکن را در حد سقف قرارداد جذب کرديم و دريافتي ساير نفرات پايين‌تر از سقف قرارداد بود، در مورد بحث کاهش تيم‌هاي ليگ برتري اظهار داشت: البته اين تصميمي درستي بوده است و حتي به نظرم با توجه به پتانسيل و امکانات باشگاه‌ها، ليگ اگر 14 تيمي شود، بهتر است.

مديرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: خيلي از تيم‌ها با مشکلات عديده‌اي مالي مواجه بوده و براي پرداخت مطالبات خود، با چالش‌ها جدي روبه‌رو هستند که تداوم اين مشکلات به بدنه فوتبال ضربه مي‌زند. دليلي ندارد، وقتي امکانات ساختاري و مالي وجود ندارد، تيم‌ها را افزايش دهيم.

قنبرزاده در مورد حذف مسابقات جام حذفي تاکيد کرد: اين تصميمي کارشناسانه بود، زيرا با توجه به فشردگي مسابقات در فصل آينده، اين مسابقات مي‌توانست فاصله ديدارها را کاهش داده و مصدوميت‌هاي بازيکنان را بيشتر کند. ضمن اينکه امسال هم تيم ملي بايد در رقابت‌هاي مهم انتخابي جام جهاني به ميدان برود و حذف جام حذفي باعث افزايش زمان آماده‌سازي تيم ملي مي‌شود.

وي با بيان اينکه حذف اين مسابقات خواسته سرمربي تيم ملي بوده و نبايد براي اين مربي چالش ايجاد کرد، تصريح کرد: حتما اجراي اين طرح به سود فوتبال ملي است، زيرا کي‌روش بدون حساب و برنامه، طرحي را مطرح نمي‌کند.

مديرعامل باشگاه نفت با اشاره به اينکه مسئولان اين باشگاه اقدامات لازم را براي کسب پروانه حرفه‌‌اي صورت داده‌اند، در پايان گفت: نقاط ضعفي داريم که در اسرع وقت آنها را برطرف مي‌کنيم اما از نظر مالي با تمام اعضاي کادرفني، بازيکنان و اماکني که با آنها ارتباط داشتيم، تسويه حساب کرديم و هيچ فردي در اين فوتبال نيست که بگويد يک ريال از باشگاه نفت طلب دارد. ضمن اينکه از سازمان ليگ هم طلبکاريم که اميدواريم اين مبلغ بزودي پرداخت شود.

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...