نسخه چاپی

كرسی مبارك امروز واگذار می شود

عکس خبري - کرسي مبارک امروز واگذار مي شود

در حالی كه كمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر نتایج نهایی این انتخابات را بعد از بررسی شكایات وارده امروز (یكشنبه) اعلام خواهد كرد، تحصن كنندگان در میدان التحریر تاكید كردند كه تا زمان تحقق درخواست‌هایشان به تحصن ادامه می‌دهند.


به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نقل از رادیو سوای آمریکا، حاتم بجاتو، دبیرکل کمیته انتخابات مصر اعلام کرد که نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز از سوی رئیس این کمیته اعلام خواهد شد.

قرار بود کمیته انتخابات پنجشنبه نتایج نهایی را اعلام کند اما روز چهارشنبه اعلام کردند که برای بررسی‌ شکایت‌های مطرح شده از سوی دو نامزد نتایج با تاخیر اعلام خواهد شد.

محمد مرسی، نامزد اخوان‌المسلمین و احمد شفیق، آخرین نخست وزیر دوره حسنی مبارک هر دو اعلام کرده بودند که پیروز انتخابات هستند.

بعد از تاخیر در اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری تعداد مصری‌هایی که برای اعلام مخالفت خود با اقدامات شورای نظامی، انحلال پارلمان و متمم قانون اساسی به میدان‌ التحریر رفته بودند افزایش یافتند.

تمام مردم مصر در انتظار اعلام نتایج هستند تا به دنبال آن بحث و جدل‌ها میان محمد مرسی که 52 % و احمد شفیق که 48 % از آراء را بدست آورده‌اند پایان یابد.

تحصن کنندگان در میدان التحریر اعلام کردند که به تحصن خود تا تحقق درخواست‌هایشان ادامه می‌دهند.

آن‌ها خواهان منحل نشدن پارلمان و اعلام سریع نتایج انتخابات ریاست جمهوری هستند.

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...