نسخه چاپی

ایران رتبه نخست پیوند كبد در جهان

عکس خبري -ايران رتبه نخست پيوند کبد در جهان

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با انجام 600 پیوند كبد در شیراز، ایران حائز رتبه نخست پیوند كبد در دنیا شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ضرغام صادقی بعد از ظهر امروز در همایش علمی پژوهشی ازدواج دانشجویی و طلبگی اظهار داشت: در پیوند پانکراس که ترکیه ادعای انجام آن را دارد، علوم پزشکی شیراز امسال بیش از 200 پیوند انجام داده که سهم بزرگی در درمان دیابت خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آمار طلاق در افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی یک ششم متوسط جامعه است.

صادقی ادامه داد: امروز کاهش ازدواج و تولد فرزند در جامعه ما یک آسیب جدی است که نخبگان باید برای برون‌رفت از آن راهکار ارائه کنند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که ایران اسلامی به اذعان سیاستمداران آمریکایی حتی بدون انرژی هسته‌ای، قدرتی تاثیرگذار در منطقه و جهان است، دشمن در تغییر سبک زندگی ایرانیان اهدافی را دنبال می‌کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی ازدواج موفق در افراد زیر پوشش امداد شش برابر متوسط جامعه است، پی می‌بریم که مشکل نخست عدم ازدواج جوانان موضوعات و مشکلات اقتصادی نیست.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور در عرصه‌های علمی و پژوهشی، تصریح کرد: بعد از حوادث سوریه علمای اهل سنت دلایل محبوبیت نظام جمهوری اسلامی در منطقه را آنالیز کردند و پی بردند که یکی از چهار آیتم این امر، در متناسب بودن ساختار حکومت اسلامی با رشد و ترقی جامعه است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این حکومت در ابعاد داخلی نیازمند اجرای گام‌ به‌ گام ارزش‌های اسلامی است و نخبگان باید در این مسیر به نظام کمک کنند.

وی با بیان اینکه ازدواج آسان و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی دارای برکات فراوان است، گفت: خداوند به کمک خانواده‌های سالم یک جامعه را برکت می‌بخشد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...