نسخه چاپی

كی‌روش:بازیكنان را زیر نظر داشتم

عکس خبري -کي‌روش:بازيکنان را زير نظر داشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: از نظر فنی و تكنیكی همه چیز مهیای بازی با شیلی و سوئد شده و فقط منتظر این هستیم تا این ۲ بازی را به صورت قطعی به ما اعلام كنند چون احتمال لغو بازی با شیلی وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از ورود به کشورمان درباره مرخصی‌اش و اینکه فوتبال ایران را در این مدت دنبال کرده یا نه، اظهار داشت: دقیقاً به صورت روزانه از روند فوتبال ایران مطلع بودم به خصوص از عملکرد بازیکنان به صورت کامل اطلاع پیدا می‌کردم.

وی درباره برنامه‌های آینده تیم ملی گفت: برنامه ما این است که در ۲ بازی دوستانه مقابل شیلی و سوئد آماده شویم که از نظر فنی و تکنیکی همه چیز مهیا شده و فقط منتظر این هستیم تا این ۲ بازی را به صورت قطعی به ما اعلام کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه فدراسیون فوتبال پولی برای کمپ اتریش ندارد و به همین دلیل برگزاری دیدار با شیلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، خاطرنشان کرد: بله من هم شنیده‌ام که چنین اتفاقی رخ داده و به دلیل مشکلات مالی احتمال لغو بازی با شیلی وجود دارد.

کی‌روش افزود: اکنون به دلیل نبود پول و منابع مالی ممکن است بازی با شیلی را از دست بدهیم. این بازی فرصت بسیار خوب و بزرگی برای تیم ملی ایران بود به خصوص بازیکنان جوان می‌توانستند از این فرصت به خوبی استفاده کرده و صاحب تجربه شوند، امیدوارم که این شایعات به واقعیت تبدیل نشود و بتوانیم مقابل شیلی به میدان برویم.

وی در مورد پیشنهاداتش از کشورهای ژاپن و انگلیس گفت: هیچ صحبتی در مورد این مسائل ندارم. صحبت و یا اعلام نکردن بهترین کار است که دیگر به این مسائل ادامه ندهیم.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...