نسخه چاپی

كاشانی: كی‌روش كارشكنی نكند

مدیر تیم فوتبال امید گفت: تصمیم‌گیری درباره علیرضا جهانبخش و سردار آزمون با هیات رییسه فدراسیون است و از كی‌روش می‌خواهم مانع نشود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی در واکنش به صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر این که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون را در اختیار تیم امید قرار نمی‌دهد، گفت: این تصمیم بر عهده هیات رییسه فدراسیون فوتبال است و نه من و نه هیچ کس دیگری نمی‌توانیم تصمیم قطعی در این‌باره بگیریم و من هم نمی‌خواهم پاسخ سرمربی تیم ملی درباره این موضوع را بدهم. فدراسیون فوتبال با توجه به برنامه‌هایی که هر دو تیم یعنی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید دارند، اولویت سنجی کرده و تصمیم لازم را درباره جهانبخش و آزمون می‌گیرد.

وی افزود: هدف من در تیم امید صرفا خدمت کردن است و تمام تلاشم را برای ایجاد بهترین شرایط خواهم کرد تا بتواند در بازی‌های مهمی که پیش‌رو دارد موفق بوده و به مرحله نهایی بازی‌های انتخابی المپیک صعود کند تا پس از ۴۰ سال آرزوی مردم ایران به واقعیت تبدیل شود و تیم ملی به المپیک صعود کند.

کاشانی با درخواست از کارلوس کی‌روش برای کمک به تیم امید، گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و قطعا شرایط تیم‌های ملی را درک می‌کند. ما از کی‌روش می‌خواهیم تا با تیم امید همکاری کند و در حالی که تیم ملی بزرگسالان برای آماده سازی به اروپا می‌رود، شرایط تیم امید که باید در مسابقات رسمی حاضر شود را ببیند. تیم امید باید در طی هشت روز چهار مسابقه انجام دهد که از این حیث تورنمنت سنگینی برای ما خواهد بود و تنها یک تیم از این گروه صعود می‌کند، بنابراین کار بسیار دشواری در پیش داریم. از کی‌روش می‌خواهیم در این ماجرا مانع نشود تا آزمون و جهانبخش بتوانند در تعطیلات عید به تیم امید کمک کنند.

کاشانی درباره تاخیر ۲۴ ساعته‌ای که در اعزام شش بازیکن تیم امید صورت گرفته است نیز، خاطر نشان کرد: این موضوع دلایل مختلفی دارد. دو بازیکن اعتبار پاسپورتشان برای گرفتن ویزای جدید کافی نبود که خو‌شبختا‌نه حل شد و برخی از بازیکنان دیگر هم به خاطر حضور در بازی‌های دیشب لیگ با گذشت چندین ساعت تهران به می‌رسیدند و نمی‌توانستند در پرواز چهار بامداد تیم امید حاضر شوند بنابراین این شش بازیکن امشب تهران را به مقصد کویت ترک می‌کنند.

مدیر تیم امید در واکنش به صحبت‌های محمد خاکپور که تهدید به استعفا کرده بود نیز، گفت: خاکپور مربی حرفه‌ای بوده و نگران شرایط تیم امید است. وقتی به او می‌گویند نمی‌تواند از زمین شماره یک کمپ تیم ملی استفاده کند چون کارلوس کی‌روش اجازه آن را نداده است، یا این که می‌گویند نمی‌تواند جهانبخش و آزمون را به خاطر مخالفت کی‌روش در اختیار داشته باشد و همین طور عدم همکاری‌هایی که بعضا از سوی برخی از باشگاه‌ها می‌بیند طبیعتا به او استرس وارد شده و نگران می‌شود. خاکپور حق دارد که نگران باشد، چون همه ما می‌خواهیم تمامی نهادها و باشگاه‌ها کمک کنند تا تیم امید بهترین شرایط آماده سازی را داشته باشد، اما در عین حال موانعی به وجود می‌آید. من با خاکپور صحبت کرده‌ام و خواهش کردم به اردوی کویت برود و با جدیت گذشته کارش را دنبال کند. امیدواریم فدراسیون و باشگاه‌ها همکاری لازم را با تیم ملی داشته باشند و البته خوشحالیم که باشگاه‌ها برای اعزام بازیکنانشان به اردوی کویت همکاری کردند و این سفر میسر شد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...